۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۳۲۵۲۰۰
به منظور تکمیل کادر علمی و مدیریتی مدارس علمیه صورت گرفت؛

دعوت به همکاری معاونت آموزش و امور حوزه­ها برای سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش و امورحوزه­ها به منظور تکمیل کادر علمی و مدیریتی مدارس علمیه، در سال تحصیلی 96ـ 95 از داوطلبان تدریس و مدیریت در شهرستان­ها دعوت به همکاری می­کند.
معاونت آموزش و امورحوزه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، از آنجا که تقویت بنیه علمی و اخلاقی حوزه­های علمیه از بایسته­ترین وظایف روحانیت است، حضور فضلا و اساتید بزرگوار در شهرستان­ها، موجب رشد و بالندگی هر چه بیشتر مدارس علمیه است، معاونت آموزش و امور حوزه­ها به منظور تکمیل کادر علمی و مدیریتی مدارس علمیه، در سال تحصیلی 96ـ 95 از داوطلبان تدریس و مدیریت در شهرستان­ها دعوت به همکاری می­کند.

 

از شرایط پذیرش این معاونت برای تکمیل کادر مورد نیاز خود می‌توان به  تدریس دروس سطح یک(اتمام پایه دهم(کتبی وشفاهی با نمره ارتقائی)، تدریس دروس سطح دو(پایه 7 تا 9)، (اتمام پایه دهم ـ کتبی وشفاهی با نمره ارتقائی ـ، چهار سال سابقه  شرکت در درس خارج فقه واصول، سه سال سابقه تدریس فقه واصول) می‌توان اشاره کرد.

 

تدریس کتاب کفایه و دروس سطح سه (پایه 10)، (اتمام پایه دهم ـ کتبی وشفاهی با نمره ارتقائی ـ شش سال سابقه شرکت در درس خارج، سه سال سابقه تدریس فقه واصول سطح دو)، موفقیت در مصاحبه علمی ومثبت بودن مراحل ارزیابی، تلبس دائم به لباس روحانیت و تأهل از دیگر شرایط پذیرش معاونت آموزش و امورحوزه­ها به شماره می رود.

 

دروس پایه­های مربوطه، مواد مصاحبه علمی بوده و مدارک مورد نیاز برای نام نویسی، برگه ارزیابی تحصیلی و گواهی سابقه تدریس و شرکت در درس خارج برای تدریس پایه های 7 به بالا است.

 

علاقه‌مندان برای نام نویسی می­توانند از 30 فروردین­ماه تا 13 خردادماه، محل اعزام موردنظر خود را براساس اعلام نیاز استان­ها تعیین کنند؛ سپس بایستی هماهنگی تلفنی و توافق اولیه از سوی داوطلب با معاونت آموزش و امورحوزه های علمیه استان انجام شود؛ برای اطلاع از لیست استان‌های اعلام نیاز کرده و برقراری ارتباط بر روی اینجا کلیک کنید.

 

شایان ذکر است، پس از انجام هماهنگی­های لازم با استان، به معاونت آموزش و امورحوزه‌ها برای نام‌نویسی مراجعه شود.

 

معاونت آموزش وامور حوزه ها واقع در قم، 45 متری صدوق، مجتمع شهید صدوقی(ره)، فاز3 است؛ افرادی که تمایل به تدریس در حوزه های علمیه دارند می‌توانند به اداره جذب و بکارگیری، اتاق 101 مراجعه کنند و یا با شماره مستقیم 32917660-025 تماس گرفته و یا با شماره 32922051-025(داخلی 165و 167) تماس بگیرند.

 

 همچنین کسانی که تمایل به مدیریت مدارس علمیه دارند نیز باید به اداره امور مدیریتی مدیران، اتاق شماره 406 مراجعه کرده و یا با شماره مستقیم 32923342-025 و یا با شماره 32922051ـ 025 (داخلی 280) تماس بگیرند.

 

 فضلای مقیم شهرستان­ها که داوطلب تدریس در مدرسه محل اقامت خود هستند، به مدیریت حوزه علمیه استان محل سکونت مراجعه کنند.

 

استان هایی که در لیست اعلام نیاز درج نشده­اند، طبق اعلام مدیریت حوزه علمیه آن استان، کادر علمی و مدیریتی مدارس استان، تکمیل بوده یا نیاز به استاد و کادر را از طریق جذب فضلای بومی تأمین می کنند./822/302/ب2

ارسال نظرات