۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۳۲۴۶۷۴
استاد حوزه علمیه قم:

تنها اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی شرایط اقتصادی کشور را بهبود می بخشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام المسملین سعیدی با توجه ویژه بر کلمات اقدام و عمل در نامگذاری سال 95 از مصرف کالاهای بدون مزیت ویژه خارجی در کشور انتقاد کرد و گفت: باید مواظب باشیم که به واسطه مصرف کالاهای خارجی که همانند داخلی آن وجود دارد مانند زمان طاغوت زیر سلطه غرب نرویم.
حجت الاسلام و المسلمين حسن سعيدي استاد درس خارج حوزه علميه قم
حجت الاسلام والمسملین حسن سعیدی استاد حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تاریخچه نامگذاری سال‌های شمسی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: الان چند سال است که رهبر معظم انقلاب از اقتصاد سخن می‌گویند زیرا رهبر مردم، مستضعفین و پا برهنه‌ها می‌دانند که درد مردم حول محور اقتصاد است.
 
استاد حوزه علمیه قم مشکلات اقتصادی را درد مردم ایران خواند و ادامه داد: مردم وفادار ما با وجود منابع نفتی، گازی، کانی و مانند این‌ها منتظر هستند تا سیاست‌های اقتصادی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در جامعه اجرا شود.
 
حجت الاسلام والمسملین سعیدی رشد اقتصادی مردم را نتیجه پیاده کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و ابراز داشت: اگر مردم در مسائل اقتصادی درست هدایت شوند و بدانند که در محاصره اقتصادی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی هستیم با فرهنگ سازی در این زمینه خواهند توانست مشکلات اقتصادی را پشت سر گذاشته و دست رد به سینه سازشکاران با آمریکا و زندگی سخت معیشتی خواهند زد.
 
وی با اشاره دوباره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی مبنی بر مصرف اجناس داخلی و تولید هموطنان ایرانی گفت: سال 93 و 94 ضربه سختی به اقتصاد ما وارد شده است که هنوز هم درد این ضربات وارده در کشور احساس می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسملین سعیدی در توجهی ویژه به کلمات اقدام و عمل در نامگذاری سال 95 توسط رهبر معظم انقلاب گفت: این کلمات نشان می‌دهند که در اقتصاد مقاومتی شعار بی فایده است و تنها اقدام و عمل است که شرایط اقتصادی کشور را بهبود خواهد بخشید.
 
وی گفت: روستاییان ما نان، شیر، ماست و پنیر خود را تهیه و با لذت بیشتری مصرف می‌کنند؛ این فرهنگ و لذت بردن از تولیدات خودی را باید به فرهنگی در سطح کشور تبدیل کنیم؛ از طرفی لازم نیست که هر چه مردم دنیا و آمریکا دارد را داشته باشیم.
 
استاد حوزه علمیه قم افزود: وجود یا عدم بعضی از محصولات در زندگی تفاوت چندانی ندارد ولی مهم است که ما به زمان طاغوت باز نگردیم و برای استفاده از کالاهایی که لزومی برای مصرف آن وجود ندارد زیر سلطه غرب قرار نگیریم./836/ت302/ج1
ارسال نظرات