۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۲۴۲۷۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

هنر اسلامی انسان را از انحراف و کج روی ها مصون می دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: هنر اسلامی انسان را در مسیر اصلی و اسلامی حفظ خواهد کرد و از انحراف و کج روی ها مصون می دارد.
حجت الاسلام قبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ظهر امروز در جمع کارکنان و هنرمندان حوزه هنری استان کرمانشاه، ابراز داشت: هنر تحول بزرگی در روح و جسم انسان ها ایجاد خواهد کرد.


حجت الاسلام قبادی بیان داشت: شهید مطهری بزرگ ترین اسوه و الگو برای هنرمندان است چرا که نیازهای جامعه را شناسایی و بر اساس آن ها هنرهایی را خلق می کرد.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: شهید مطهری اسطوره ای به یادماندنی است که آثار و تألیفاتش همیشه مورد استفاده هنرمندان و علاقه مندان به هنر می باشد.


این مسؤول در ادامه افزود: شهید مطهری بر اساس نیازهای جامعه پیش می رفت و این عامل سبب شد که بسیاری از جوانان و نوجوانان جذب و متمایل به سمت آثار زیبای این شهید شوند.


حجت الاسلام قبادی به هنر روحانیان نیز اشاره کرد و بیان داشت: خطابه و سخنرانی نیز خود نوعی هنر است چرا که به واسطه سخنرانی روحانیان بسیاری از جوانان و نوجوانان مسیر اصلی خود را خواهند یافت.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ابراز داشت: هنر باید انقلابی عظیم ایجاد کند و روح انسان ها را دستخوش تغییرات قرار دهد.


وی به هنر اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: هنرمندان باید هنر اسلامی را مورد توجه و ملاک قرار دهند تا افزون بر ایجاد هنر، جوانب و هنرهای دین اسلام را تبلیغ کنند.


حجت الاسلام قبادی مسیرهای انحرافی برای انسان را مضر و خطرناک دانست و تصریح کرد: هنر اسلامی انسان را در مسیر اصلی و اسلامی حفظ خواهد کرد و از انحراف و کج روی ها مصون می دارد.


این مسؤول در پایان ابراز داشت: هنرمندان از فضاهای فرهنگی مساجد و حسینیه ها استفاده کنند تا فعالیت های مساجد و هیئات مذهبی بیشتر مورد توجه قرار گیرد./857/202/ب1
 

ارسال نظرات