۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۲۴۲۰۴
تا 25 فروردین­ماه تمدید شد؛

نام­نویسی در ششمین دوره آموزشی پژوهشی بنیاد فرهنگ جعفری

خبرگزاری رسا ـ بنیاد فرهنگ جعفری برای دوره تخصصی سه ساله ششمین دوره آموزشی پژوهشی خود از میان طلاب مستعد دانش پژوه می­پذیرد.
بنياد فرهنگ جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بنیاد فرهنگ جعفری، از میان طلاب مستعد و کوشا برای دوره تخصصی سه ساله ششمین دوره آموزشی ـ پژوهشی خود دانش پژوه می­پذیرد.

 

این دوره آموزشی ـژوهشی بنیاد فرهنگ جعفری در حوزه­های تاریخ تحلیلی، نقد قرآنی وهابیت و امامت تطبیقی و تحلیلی برگزار می­شود.

 

از شرایط پذیرش بنیاد فرهنگ جعفری می­توان به اتمام پایه 7 حوزه، دارابودن حداکثر سن 30 سال و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه اشاره کرد.

 

از مزایای شرکت در ششمین دوره آموزشی پژوهشی این بنیاد، اعطای گواهینامه پایان دوره، پرداختن کمک هزیه تحصیلی، اولویت پذیرش در دوره‌های عالی پژوهش و اولویت همکاری در برنامه­های فرهنگی بنیاد به شمار می­رود.

 

علاقه­مندان برای شرکت در این دوره تا 25 فروردین­ماه می توانند در ساعات 15 تا 19 به جز روزهای تعطیل به بنیاد فرهنگ جعفری واقع در قم، بلوار امین، کوچه 11، پلاک 5 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 11-32917610-025 تماس بگیرند و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.bjafari.com مراجعه کنند.

 

شایان ذکر است، آزمون ورودی این دوره، جمعه 27 فروردین­ماه ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد و این دوره شهریورماه برگزار می­شود./822/203/ب2

ارسال نظرات