۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۳۲۴۰۵۸
فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

درایت شهید صیاد شیرازی عامل موفقیت عملیات مرصاد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نقش پر رنگ شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد، گفت: درایت شهید صیاد شیرازی در شناسایی منطقه، عامل پیروزی عملیات مرصاد بود.
شهيد صياد شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم بزرگداشت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم ظهر امروز در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.


امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در این مراسم ابراز داشت: شهید صیاد شیرازی ضربه جبران ناپذیری به منافقان کوردل وارد کرد، عملیات مرصاد صحنه اقتدار ایران و هوش و ذکاوت شهید صیاد شیرازی بود.


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: شناسایی منطقه عملیات از سوی شهید صیاد شیرازی با درایت و تدبیر صورت پذیرفت و زمینه شکست سخت منافقان را فراهم آورد.


وی خاطرنشان کرد: منافقان پس از شکست در عملیات مرصاد کینه شهید صیاد شیرازی را در دل پروردند و در فروردین ماه سال 78 با به شهادت رساندن این فرمانده غیور، در پی جبران شکست مفتضحانه خود بودند.


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در 21 فروردین 78 اظهار داشت: به شهادت رساندن وی در حضور فرزندش بیانگر قساوت قلب منافقان کوردل است.


امیر پوردستان در پایان بیان داشت: اقدامات شجاعانه و غیورانه فرماندهان در دوران جنگ تحمیلی نشان دهنده پایبندی و التزام به انقلاب و اسلام و اقتدار ملت ایران در مقابل قدرت های جهان و منطقه است./857/203/ب1

ارسال نظرات