۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۳۲۴۰۴۷
آیت الله مجتهد شبستری:

خدمت در نظام اسلامی بزرگ‌ترین سعادت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز خدمت در نظام جمهوری اسلامی را یکی از بالاترین سعادت ها برای مسؤولان دانست و گفت: بالاترین سعادت در نظام اسلامی برای مسؤولان و کارگزاران فراهم است و از رهگذر خدمت به خلق به این سعادت بزرگ نائل می شوند.
 آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در دیدار جمعی از اعضای شهرداری منطقه سه تبریز، خدمت به خلق را یکی از اعمال شایسته در دین اسلام دانست و اظهار داشت: بستر شهرداری زمینه ای برای خدمت به شهروندان است.


وی با بیان این‌که خدمت به خلق عبادت بوده و این بستر بیش از هر سازمانی در شهرداری فراهم است، گفت: عبادت خدمت به مردم در گرو نیت های خالصانه و برای قرب الهی است، اگر کار شهرداری با نیت الهی باشد در حقیقت یک عبادت است.


امام جمعه تبریز خدمت در نظام جمهوری اسلامی را یکی از بالاترین سعادت ها برای مسؤولان عنوان و تصریح کرد: بالاترین سعادت در نظام اسلامی برای مسؤولان و کارگزاران فراهم است و از رهگذر خدمت به خلق به این سعادت بزرگ نائل می شوند.


وی با بیان این‌که بستر دستیابی به این فضیلت در مجموعه شهرداری برای خادمان و مدیران این مجموعه بیش از دیگر حوزه‌ها فراهم است، اذعان داشت: در ادارات و نهادهای مختلف نظام با مردم و مراجعه کنندگان در نهایت تکریم برخورد کرد.


عضو خبرگان رهبری تکریم ارباب رجوع را در اولویت نهاد شهرداری دانست و اظهار داشت: کسب رضایت شهروندان و خدمت صادقانه به آنها از مسائلی است که باید به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.


وی با بیان این‌که مردم صاحبان این نظام، انقلاب و کشور هستند و باید در نهایت تکریم با آن ها برخورد داشت، خاطرنشان کرد: تمام اهداف شهرداری برای خدمت به مردم و فراهم کردن وضعیت مناسب شهری برای زندگی مناسب است.


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به بستر فعالیت فرهنگی در شهرداری ها، این مسأله را مهم دانست و ابراز داشت: بر همه مسؤولان فرض است که در نهایت به دنبال برنامه‌های فرهنگی و همچنین ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی باشند.


وی با بیان این‌که امیدواریم برنامه‌های مختلف شهرداری با دیدگاه فرهنگی دینی تهیه و تنظیم شود، اذعان داشت: خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مردم و جلب رضایت شهروندان از سوی شهرداری به ویژه فعالیت های فرهنگی باید جدی گرفته شود./854/202/ب1

ارسال نظرات