۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۳۲۳۶۹۸
عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی:

مسؤولان در جهت رفع مشکلات و تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند/ برجام اگر فوایدی داشته تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی با بیان این‌که آمریکایی‌ها تنها راه به زانو درآوردن ملت ایران را جنگ اقتصادی می دانند، گفت: مسؤولان در هر رده ای باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم برنامه ریزی داشته و تلاش کنند.
حجت الاسلام ايزدخواه

حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه، عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان این که سالهاست رهبر انقلاب مسأله اقتصاد را سرلوحه کار مسؤولان قرار داده اند ابراز کرد: با نامگذاری سال 1395 به شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از مسؤولان بیش از پیش خواسته شده تا به اقتصاد مردم رسیدگی کنند.

 

کارشناس صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان این که جمهوری اسلامی هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می برد تأکید کرد: به گفته کارشناسان آمریکایی، ایران چند مرحله جنگ نظامی، جنگ فرهنگی (تهاجم فرهنگی) و جنگ سیاسی (فتنه 88) را پشت سر گذرانده و تنها جنگ اقتصادی مانده است.

 

وی افزود: آمریکاییها تنها راه به زانو درآوردن ملت ایران را جنگ اقتصادی می دانند زیرا اقتصاد یکی از شاهرگ های حیاتی بشر است و رهبر انقلاب با دانش و آگاهی کامل به تصمیمات و حربه های دشمن، نامگذاری سالها را انتخاب می کنند.

 

حجت الاسلام ایزدخواه با تأکید بر این که مسؤولان سه قوه مقننه، قضائیه و مجریه در هر رده ای باید برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته باشند، اظهار کرد: تورم، گرانی، رکود اقتصادی و مشکل واردات بی رویه فشار زیادی بر مردم وارد کرده است.

 

وی با اشاره به این که ما هم اکنون در زمانه جنگ اقتصادی به سر می بریم، بیان کرد: وقتی گفته می شود در جنگ باید صریح، سریع، با آگاهی و بصیرت عمل کرد، مقوله اقتصاد مقاومتی نباید به صورت شعاری و گزارشی باقی بماند.



کارشناس صدا و سیمای خراسان رضوی تصریح کرد: دولت مدام از کاهش تورم می گوید ولی در جامعه و بازار تغییری احساس نمی شود؛ با نجات اقتصاد ایران می توان از افزایش طلاق، جرم و فساد جلوگیری کرد.

 

تنها راه رفع مشکل اقتصاد جامعه، اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون زاست
عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی کاهش واردات به ویژه واردات کالاهای مصرفی را مهم ترین وظیفه مسؤولان عنوان و تأکید کرد: همچنین زمین های کشاورزی آماده کشت زیادی وجود دارد که نیاز به حمایت دولت از کشاورزان است؛ اقتصاد مقاومتی و درون زا تنها راه رفع مشکل اقتصادی جامعه می باشد.

 

آمریکائیها پیروز صددرصد برجام بودند
وی احترام به دولت و مسؤولان را واجب شرعی دانست و تشریح کرد: ما به دیدگاه مسؤولان دولتی احترام می گذاریم و تا وقتی قانون مسؤولی را مسؤول بداند قابل احترام بوده و احترام مسؤول مافوق واجب شرعی است.

 

حجت الاسلام ایزدخواه تصریح کرد: تنها دستاورد دولت کنونی این است که می گویند ما برجام را به ثمر رساندیم، سؤال این جاست که برجام چه نتیجه ای در برداشته است؟

 

عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی افزود: آمریکا برای ایران هفت برجام برنامه ریزی کرده که در برجام یک، تعطیلی برنامه هسته ای ایران، آمریکا پیروز صددرصد بوده و دولت حاضر به قبول این شکست نیست.

 

مربی دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی برنامه آمریکا را در برجام دو، برچیدن سامانه موشکی جمهوری اسلامی دانست و ابراز کرد: طبق برنامه ریزی آنها بازگشت سران فتنه به قدرت و از بین بردن روحیه انقلابی برجام سوم و چهارم است.

 

وی برجام پنج را سازش با آمریکا در مورد مسائل منطقه ای عنوان و اظهار کرد: سازش با آمریکا در مورد مسائل منطقه ای یکی از کارهای زیر بنایی بوده که در حال انجام است.

 

حجت الاسلام ایزدخواه با تأکید بر این که دست برداشتن ایران از پشتیبانی از فلسطین از برنامه های برجام شش می باشد، تشریح کرد: آمریکاییها درصدند بین مسؤولان کسانی را انتخاب کنند که نظرشان عوض شود و هم اکنون به این مهم دست یافته اند.

 

کارشناس صدا و سیمای خراسان رضوی اضافه کرد: برجام هفت در جهت ریشه دواندن فساد در تمام ابعاد زندگی مردم ایران نظیر مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر، افزایش اختلافات خانوادگی، استفاده غیر مجاز از فضای مجازی، افزایش بی اعتمادی، بداخلاقی و بددلی در خانواده ها است.

 

مربی دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی با اشاره به این که دشمن به صراحت از برنامه ریزی ها و اهداف خود سخن می گوید، تصریح کرد: دولت خود را پیروز برجام یک می داند و مصر به انجام برجام دو و سه است؛ به سهولت می توان مشاهده کرد روز به روز کشور از «استقلال» که میراث جمهوری اسلامی است فاصله می گیرد.

 

وظیفه مردم گوش کردن به فرامین رهبری است
وی وظیفه مردم را در این برهه از زمان اتحاد، احترام و تسلیم فرمان رهبری دانست و تأکید کرد: مردم گوش به فرمان رهبر انقلاب باشند و بیانات رهبری را درک کنند چون ایشان را نائب الامام می دانیم.

 

حجت الاسلام ایزدخواه با تأکید بر این که مردم باید اهل فکر و مطالعه باشند خاطرنشان کرد: مردم ایران با مطالعه نشریات داخلی مختلف از چپ و راست به دنبال تحلیل و حقیقت باشند و همچنین باید جرأت پرسش و مطالبه گری از مسؤولان را داشته باشند.

 

کارشناس صدا و سیمای خراسان رضوی در پایان گفت: مردم، نظام و مسؤولان را دوست دارند و همیشه در صحنه بوده اند ولی حق شکایت و اعتراض دارند زیرا دوست داشتن غیر از راضی بودن است، نباید با منتقدان و مردم با عناد و تنفر رفتار شود./861/302/ب1

ارسال نظرات