۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۳۲۳۶۱۹
آیت الله یزدی:

مدیران حوزه برای تحقق فرمایشات رهبری عزم خود را جزم کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار جدیت مسؤولان و مدیران حوزه برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب شد و تاکید کرد: باید راهکارهای لازم نسبت به شاخصه های حوزه انقلابی و انقلابی ماندن حوزه ها مشخص شده و با استخراج آسیب ها و بایدها و نبایدها زمینه تحقق این امر میسر گردد.
ديدار رييس مجلس علماي شيعه بحرين با آيت الله يزدي آيت الله يزدي

به گزارش خبرگزاری رسا، اعضای هیات رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین دیدار و گفت وگو کردند.

 

این دیدار در راستای تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حوزه انقلابی و انقلابی ماندن حوزه ها در دفتر آیت الله یزدی برگزار شد.

 

در این دیدار آیت الله یزدی در سخنانی ضمن تأکید بر جدیت مسؤولان و مدیران حوزوی جهت تحقق فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلا یادآورشد: مهم ترین مسأله در حال حاضر تبیین اختلافات و شفاف کردن مشکلات است.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: باید راهکارهای لازم نسبت به شاخصه های حوزه انقلابی و انقلابی ماندن حوزه ها مشخص شده و با استخراج آسیب ها و بایدها و نبایدها زمینه تحقق این امر میسر شود. 

 

گفتنی است، رییس و اعضای هیات رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، پیش از این نیز با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرده بودند. /924/د102/ج
 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
شعار، پارچه نویسی، کمیسیون و کارگروه نمی‌تواند به تنهایی مشکل حوزه‌های علمیه را حل و منویات رهبر معظم انقلاب را محقق سازد.
0
0