۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۳۲۳۲۸۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود که می طلبد با برنامه ریزی و گام های اساسی بتوانیم قدم های درستی را به منظور اقدام و عمل در این امر مهم و اساسی به کار گیریم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو  شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار شهردار و رییس شورای اسلامی شهر آمل با گرامیداشت سال 95 اظهارداشت: ضرورت دارد در راستای خدمت به مردم کوشا بوده و از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.


امام جمعه آمل با اشاره به نام گذاری سال 95 از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی برکات و دستاوردهای گرانقدری دارد که باید در مسیر نهادینه سازی آن گام های شایسته ای برداشته شود.


وی خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود که می طلبد با برنامه ریزی و گام های اساسی بتوانیم قدم های درستی را به منظور اقدام و عمل در این امر مهم و اساسی به کار گیریم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: ضرورت دارد مدیران ما در سال 95 تمام تلاش و همت خود را برای تحقق شعار سال به کار گرفته و از همه ظرفیت ها و فرصت ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که خدمت به مردم برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد، گفت: ضرورت دارد مدیران با خدمت صادقانه و خالصانه برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان گام بردارند.


اسداله تورنگ، رییس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این دیدار با تبریک سال جدید و آرزوی سالی سرشار از خوشی برای مردم ایران خصوصا مردم آمل اظهار داشت: در سال گذشته با تلاش، همدلی و همزبانی مدیران و شهروندان فهیم آملی پروژه های خوبی افتتاح و بهره برداری شد و امیدواریم در سال 95 نیز کلیه مدیران با عزمی راسخ و همتی مضاعف در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده تلاش کنند.


وی تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور و شهر عزیزمان را مدیون کسانی هستیم که برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل و حتی در خارج از کشور جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و با دشمنان مبارزه کرده و جلوی نفوذ آن ها را می گیرند.


تورنگ ادامه داد: این فداکاری سبب شد تا در میان کشورهای منطقه خاورمیانه کشور ما امنیت داشته باشد و مردم ما در کمال آرامش و امنیت به زندگی خود ادامه دهند و البته مشکلاتی هم در زمینه اقتصادی داریم و برای برون رفت از این مشکلات باید پیام رهبر معظم انقلاب که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است را الگوی خود قرار دهیم.


احمد امیرسلیمانی شهردار آمل نیز در این دیدار با بیان این که در ارائه خدمات به مردم از راهنمایی و هدایت امام جمعه شهرستان نهایت استفاده را می بریم، گفت: امیدواریم در سالی که پیش رو داریم با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، وحدت و همدلی کلیه مدیران و مردم زمینه خدمات رسانی بیشتر به مردم فراهم شود.


وی خاطرنشان کرد: امید است در سال جدید با اقدام و عمل خود بتوانیم در کنار هم با همدلی، تلاش و یکرنگی پروژه هایی که در دستور کار است را به نحوی شایسته عملیاتی کنیم./1314/202/ب3

ارسال نظرات