۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۳۲۳۱۵۲

برگزاری طرح سلامت در مدارس علمیه لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان از برگزاری طرح سلامت در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح دوره های آموزشی یک روزه برای طلاب برگزار می شود.
ورزش طلاب

حجت الاسلام فضل الله نجفی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح سلامت با عنوان روز سلامت در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که در طرح سلامت، ورزش عمومی برای طلاب آموزش داده می شود، افزود: در راستای برگزاری این طرح با حضور مربیان سپاه استان در مدارس برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نجفی با اشاره به آموزش تمرینات ورزشی در طرح سلامت ویژه طلاب مدارس علمیه استان اظهار داشت: این تمرینات مقدمه ای برای ورود طلاب به ورزش های رزمی است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این طرح در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، روز سه شنبه آغاز می شود و در صورت تأیید مسؤولان حوزه و مربیان در دیگر مدارس علمیه استان نیز برگزار خواهد شد.

 

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: در جهت برگزاری طرح سلامت در مدارس علمیه لرستان مربیان ورزشی سپاه استان به مدارس دعوت خواهند شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در صورت امکان و ادامه برگزاری طرح سلامت ویژه طلاب، سالن ورزشی در اختیار طلاب قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام نجفی ورزش را امری مهم در سلامت روحی و جسمی طلاب دانست و اظهار کرد: سلامت جسمی و روحی طلاب تأثیر فراوانی در پیشرفت علمی طلاب دارد.

 

وی حفظ سلامت و بالا بردن روحیه طلاب را مهم ترین هدف برگزاری دوره های ورزشی بین طلاب و در مدارس علمیه عنوان کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی ورزشی در رشد و پویایی طلاب نقش بسزایی دارد./9459/302/ب3

ارسال نظرات