۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۳۲۲۹۹۶
آیت الله نمازی:

تصمیم دشمنان این است که اسلام و انقلاب را از ملت ایران بگیرند/ پاسداری از انقلاب مهم تر از انقلاب کردن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درکاشان گفت: اگر رهبر معظم انقلاب مکرر خطر نفوذ دشمن را یاد آوری می کند، برای این است که دشمن تلاش می کند تا با نفوذ بین مردم و مسؤولان و گروهها ما را خلع سلاح کند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان، با تبریک دوازده فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ایران اسلامی با هدایت امام راحل، روز دوازدهم فرودین که روز سربلندی ملت ایران است، کفایت و عقانیت و تعهد و خود را به اسلام نشان داد و از میان همه نظام های سیاسی جهان، اسلام را به عنوان مکتب و تنها نظام سیاسی که می تواند پاسخگوی همه پرسش های بشری باشد انتخاب کرد.

 
وی، علت عصبانیت صهیونیست ها، آمریکایی ها و غربی ها از ملت ایران را  انتخاب نظام اسلامی دانست و گفت: اسلام به هیچ جریان و گروهی اجازه سلطه و نفوذ بر ملت های دیگر را نمی دهد و آنها معتقدند اسلام مزاحم آنها و مانع نفوذ و سلطه آنها است.
 
 
به گفته وی، همه ملت ایران به ویژه نخبگان و بالاخص جوانان باید توجه داشته باشند که انقلاب کردن مهم است اما مهمتر از انقلاب کردن حفاظت و پاسداری از انقلاب تا آخرین لحظه است.
 
 
تصمیم دشمنان بر این است که اسلام و انقلاب را از ملت ایران بگیرند
نماینده ولی فقیه درکاشان با تأکید بر حفاظت از انقلاب اسلامی گفت: تصمیم دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران بر این است که اسلام و انقلاب را از ملت ایران بگیرند چرا که آنها از این که یک ملت در دنیا سربلند و آزاد و عزیز و مستقل باشد و زیر هیچ سلطه ای نباشد حسادت می کنند.
 
 
آیت الله نمازی افزود: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی ایران بدانند که هیچ چیزی نمی تواند ملت ایران را خلع سلاح کند و هیچ قدرتی نمی تواند نعمت و برکت اسلام و انقلاب را از ملت ایران بگیرد.
 
 
به گفته وی، تحریم های سیاسی از صدر اسلام وجود داشته و در طول تاریخ مسلمانان با تحریم دشمن روبرو بوده اند، اما ملت مسلمان در مقابل همه تحریم ها با اقتدار و عزت مقابله و ایستادگی کرده است و زیر با ظلم و ستم دشمن نرفته است.
 
 
آیت الله نمازی یاد آورشد: اگر رهبر معظم انقلاب مکرر خطر نفوذ دشمن را یاد آوری می کند، برای این است که دشمن تلاش می کند تا با نفوذ بین مردم و مسوولین و گروهها ما را خلع سلاح کند.
 
 
وی با اشاره به این که اخیرا چهار کشور آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا که هنوز به تعهدات مذاکرات 1+5 پایبند نبوده و پیش از این کلاهک های هسته ای را بهانه کرده بودند یاد آورشد: این چهار کشور امروز به بهانه این که موشک های بالستیک سپاه پاسداران برخلاف قعطنامه شورای امنیت است  به شورای امنیت نامه نوشته و از شورای امنیت درخواست تصویب مجدد تحریم ها شده اند.
 
 
نماینده ولی فقیه در کاشان متذکر شد: دشمنان ملت ایران باید بدانند، ملت ایران در برابر همه تهدیدها و تحریم های آنها با قدرت ایستادگی خواهد کرد.
 
 
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به دوازدهم فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران گفت: دوازدهم فروردین سال 58 ملت متدین و انقلابی ایران جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نظام سیاسی خود برگزیدند.
 
 
 
آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن 27 جمادی الثانی روز شهادت مظلومانه سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) گفت: این حضرت، حق زیادی را بر ایرانیان عموما و خصوصا به اهالی منطقه دارد که اهالی منطقه باید قدراین امامزاده واجب التعظیم را بدانند که ما هرچه در منطقه کاشان داریم به برکت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) است.
 
 
آیت الله نمازی با تأکید بر این که همه مردم منطقه وظیفه دارند شب و روز شهادت این حضرت را گرامیداشته و تکریم کرده و به زیارت این حضرت مشرف شوند و از این فیض بزرگ الهی غفلت نکنند گفت:مسوولان اجرایی و منطقه نیز باید زمینه تشرف مردم به آستانه مقدس این حضرت را فراهم کنند.
 
 
نماینده ولی فقیه در کاشان یاد آورشد: جوانان و هیئات مذهبی که علاقه دارند 27 جمادی الثانی را پیاده به زیارت علی بن باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان بروند برای جلوگیری از حوادث رانندگی حتما  هماهنگ باشند.
 
 
 
آیت الله نمازی در ادامه با تبریک میلاد با سعادت بانوی بزرگوار سیده نساء العالمین فاطمه زهرا(س) و سالروز میلاد امام راحل به ملت ایران وپیروان مکتب وحی ولایت گفت: امام صادق می فرماید موقعی حضرت زهرا به دنیا آمد نوری از وجود زهرا درخشید که شرق و غرب عالم را تحت تأثیر خود قرار داد و همه خانه های مکه متأثر از این نور شدند.
 
 
وی با اشاره به روز میلاد حضرت زهرا(س) و نامگذاری این روز به نام روز مادر گفت: از نگاه اسلام و توحدیدی روز مادر منحصر به یک روز نیست، همیشه و در طول سال هر روز و هر ساعت و هر لحظه روز مادر است و ما وظیفه داریم مادر را تکریم کنیم چرا که مقام مادر بسیار عالی و متعالی است.
 
 
آیت الله نمازی افزود: امام صادق(ع) فرمود، هرکس می خواهد سکرات موت و لحظات قبض روح بر او آسان شود باید صله رحم و به پدر و مادر نیکی کند که اگر به پدر مادر و نیکی کند، لحظه سکرات وقبض روح راحت و آسان جان می دهد و هیچ گاه در زندگی فقیر و گرفتار مشکل اقتصادی نخواهد شد./1307/پ201/ج1
ارسال نظرات