۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۳۲۲۹۴۱
مدیر حوزه علمیه رودان:

اقتصاد مقاومتی نباید در حرف و شعار باقی بماند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه رودان با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نباید در حرف و شعار باقی بماند، گفت: حمایت از تولید ملی و داخلی یکی از بهترین راه های تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
اقتصاد مقاومتي

حجت الاسلام مهدیار زارع مدیر حوزه علمیه رودان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: هر ساله رهبر انقلاب با توجه به شرائط کشور عنوانی را برای شعار سال انتخاب می کنند که امسال نیز نامی را مرتبط با مشکلات اقتصادی کشور مطرح کردند.

 

وی بر تبدیل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از حرف به عمل و واقعیت تاکید کرد و افزود: تحقق این امر مهم مستلزم همکاری و عزم جدی همه مسؤولان است. 

 

مدیر حوزه علمیه رودان گفت: تبیین بیانات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر و خطوط ولی فقیه یکی از رسالت‌های مهم مبلغان در این باره است.

 

وی همچنین تاکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید کالاهایی در داخل تولید شود که مورد استفاده و به نفع کشور باشد و نباید فقط به توان خارج از کشور متکی بود.

 

حجت الاسلام زارع با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نباید در حرف و شعار باقی بماند گفت: حمایت از تولید ملی و داخلی یکی از بهترین راه های تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است که زمینه ساز قطع وابستگی کشورمان به کشورهای دیگر است.

 

وی با تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در کشور در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری، اجرای اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم‌ترین راهکارهای برون رفت کشور از مشکلات و گرفتاری های اقتصادی عنوان کرد.

 

مدیر حوزه علمیه رودان با اشاره به تلاش دشمنان برای وابستگی ایران به غرب تصریح کرد: دشمنان در تلاشند تا ایران اسلامی را از هر گونه استقلال و خودکفایی بازدارند.

 

وی با اظهار تاسف از عدم استفاده و بهره گیری از ظرفیت های داخلی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: توجه و اهتمام ویژه به مسأله اقتصاد یکی از مهم ترین الزامات قدرتمند شدن است که در صورت تحقق، ضامن اقتدار نظام و جامعه اسلامی است.

 

حجت الاسلام زارع، اجرا نشدن اقتصاد مقاومتی را از نگرانی و دغدغه های رهبر انقلاب دانست و اذعان داشت: مسؤولان با جدی گرفتن این هشدارها در جهت رفع نگرانی مقام معظم رهبری در این زمینه تلاش کنند./851/302/ب1

ارسال نظرات