۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۲۲۹۲۳

اهدای تجهیزات پزشکی به درمانگاه حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته توسط یک پزشک خیر به درمانگاه آستان حضرت معصومه(س) اهدا شد.
مراسم تقدير از اهدا کننده دستگاه سونوگرافي به درمانگاه کريمه اهل بيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته توسط یک پزشک خیر به درمانگاه آستان حضرت معصومه(س) اهدا شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه(س) در حاشیه بهره برداری از طرح توسعه درمانگاه آستان مقدس حضرت معصومه(س) ضمن تقدیر از این پزشک خیر به دلیل اهدای دستگاه پیشرفته سونوگرافی از اجرای طرح توسعه خدمات درمانی در آستان حضرت معصومه(س) خبرداد، گفت: این اقدام برای خدمت رسانی بیشتر به زائران است و خیرین با تمرکز بیشتر کارهای خیر بر چنین مداری می توانند معنویت را در جامعه افزایش دهند.

 

وی با ابراز خرسندی نسبت به رشد و ترقی خدمات آستان به زائران تصریح کرد: افزوده شدن 280 متر بنا به درمانگاه آستان می تواند نشان دهنده آمادگی خدمات رسانی و آسایش بیشتر زائران باشد تا زائران که روح خود را در حرم بانوی کرامت جلا می دهند، در این درمانگاه به درمان بیماری های جسمی خود نیز بپردازند.

 

اضافه بر این دستگاه سونوگرافی اهدا شده توسط این پزشک خیر مدل sw80 از شرکت سامسونگ که قیمتی معادل 270 میلیون تومان داشته و پیشرفته ترین دستگاه موجود در ایران است و می تواند انواع سونوگرافی های ویژه بانوان و آقایان را با آن انجام داد.


پیش از این بخش سونوگرافی درمانگاه آستان حضرت معصومه(س) از دستگاهی استفاده می کرد که حدود 10 سال پیش در سال 84 خریداری شده بود.

 

لازم به ذکر است، بخش سونوگرافی درمانگاه آستان حضرت معصومه(س) هفته ای یک روز اختصاص به آقایان و هفته ای یک روز به بانوان اختصاص دارد و هر هفته 100 سونوگرافی توسط متخصصان رادیولوژی از تهران و قم انجام می شود و همچنین مراجعان برای دریافت نوبت باید به درمانگاه آستان واقع در میدان آستانه جنب فیضیه مراجعه کرده و یا با شماره های 02537175286 و 02537175271 تماس بگیرند./968/

ارسال نظرات