۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۳۲۲۶۵۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز:

دستگاه های فرهنگی شعار سال را محور اصلی فعالیت های خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به اینکه دستگاه های فرهنگی شعار سال معظم له را در سال ۹۵ محور اصلی فعالیت های خود قرار دهند, گفت: هرگاه که منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه فعالیت ها و محور اصلی برنامه های خود قرار داده ایم توانستیم به خوبی به اهداف مورد نظر خود در مسیر فعالیت های فرهنگی دست یابیم.
مسعودي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:دستگاه های فرهنگی شعار سال معظم له را در سال 95 محور اصلی فعالیت های خود قرار دهند.

 

وی ادامه داد: هرگاه که منویات رهبر معظم انقلاب را  سرلوحه فعالیت هاو محور اصلی برنامه های خود قرار داده ایم توانستیم به خوبی به اهداف مورد نظر خود در مسیر فعالیت های فرهنگی دست یابیم.

 

مسعودی،توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی اثر گذار را یکی از برنامه های اصلی و راهبردی مظم له یاد کرد و گفت:باید در این مسیر مجاهدانه عمل کرد چراکه هر گونه غفلت خسارات غیر قابل جبرانی را برای کشور در پی خواهد داشت.

 

این مسئول فرهنگی،گفت:باید برنامه های فرهنگی کشور متناسب با تحول فکر و عقیدتی جوانان به سمت و سوی اسلام و ارزش های واقعی آن باشد تا بتوانیم نسل جوان کشور را در مسیرانقلاب و اهداف عالیه آن  نگه داریم.

 

مسعودی،توسعه و ترویج فعالیت فرهنگی اثر گذار را راهبردی مهم برای تحول فرهنگی ذکر کرد و گفت:دشمن منتظر فرصت است تا به هرطریق ممکن به این نظام اسلامی ضربه بزند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیست.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،افزود:ازپای درآوردن این نظام اسلامی با شیوه نظامی برای دشمن میسر نیست به همین خاطر دشمن کانون فکری  جوانان ما را آماج حملات فضای سایبری خود قرار داده است و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نیست.

 

وی در پایان افزود:متأسفانه بعضی از مسئولان از این امر غافلند چرا که نسل جوان نسل با نشاط کشور است باید هم امکانات رفاهی  آنان را درنظر بگیرند و هم با بهرگیری از شیوه های اصولی زمینه رشد فکری و فرهنگی جوانان را فراهم کنند./1325/102/ب2

 

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات