۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۳۲۲۵۳۶
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

بهار فرصتی برای تحول فطرت است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز اسلام هامبورگ آلمان در پیام نوروزی خود تأکید کرد که قاب زیبا و عبرت‌آموز بهار و تحول طبیعت فرصتی ارزشمند برای درس‌آموزی و تحول فطرت است.
حجت الاسلام والمسلمين رضا رمضاني

 به گزارش خبرگزاری رسا، متن پیام نوروزی حجت الاسلام والمسلمین  رضا رمضانی به مناسبت آغاز سال 95 به شرح زیر است:

 

قاب زیبا و عبرت‌آموز بهار و تحول طبیعت فرصتی ارزشمند برای درس‌آموزی و تحول فطرت است،  در حقیقت فصل شکوفایی دل‌ها و طراوت جان‌ها با ترنم بارش رأفت الهی شکل می‌گیرد تا پاکی و صفای درون به تقویت اراده و ایستادگی در مقابل تندبادهای روزگار منجر شود البته پرواضح است برای رسیدن به این تحول و رشد و شناخت راه و مقصد همه نیازمند آموزه‌های ناب قرآن کریم و کلام معصومین(ع) با تقویت باورمندی نسبت به حقایق هستی هستیم.

 

گیلان صاحب مردم فهیم، شریف، فرهنگ دوست و شهیدپروری است که با نگاه عبرت‌آموز و ولایت‌پذیر خود، زیباترین قاب بهاری در کشور را به تصویر کشیده و آن را به استانی ممتاز از نگاه حکیم فرزانه انقلاب بدل کرده است.

 

بی‌تردید رهنمودهای مقام معظم رهبری در آغاز سال می‌تواند توشه‌ای راهگشا در شناخت وظیفه انقلابی همه باشد، امیدواریم در سال 1395 که آغاز و پایانش به نام مبارک حضرت زهرا (ع) مزین است، مردم باوفا و خونگرم گیلان متنعم از نعمت‌های سرشار الهی باشند و برای همه سالی پر از برکت و نعمت و محبت و همدلی و همزبانی و خدمت به یکدیگر، با دوری جستن از کینه‌ها و حقدها آرزومندم.

 

دست نیاز به سوی بی‌نیاز مطلق دراز کرده و خواسته خود را عاجزانه و ملتمسانه از حضرت دوست‌طلب می‌کنیم./1323/د102/ج1

ارسال نظرات