۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۳۲۲۰۱۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

مؤسسات و خانه‌های قرآنی دو بال برای ترویج فرهنگ قرآن در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مؤسسات قرآنی و خانه های قرآنی دو بال برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه هستند، گفت: کار و تلاش خانه های قرآنی و مؤسسه های قرانی کاری ارزشمند است که در نزد خداوند از ارزش بالایی برخوردار است.
مرتضوي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی در مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان حوزه قرآن و مسؤولان موسسات قرانی با اشاره به اینکه موسسات قرآنی و خانه های قرآنی دوبال برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه هستند، اظهار داشت: کار و تلاش خانه های قرآنی و موسسه های قرانی کاری ارزشمند است که در نزد خداوند از ارزش بالایی برخوردار است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: موسسات قرآنی و خانه های قرانی در مسیر انجام فعالیت های خود انتظار تشکر از سازمان ها و دستگاه ها و...نداشته باشند چرا که کار موسسات و خانه های قرانی با قرآن است و خود قرآن اگر شفاعت کند، شفاعتش پذیرش می‌شود.

 

وی بیان داشت: باید تلاش کرد که سبک زندگی اسلامی قرانی در جامعه ترویج شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید تلاش کنیم که رفتار و کردار ما قرآنی شود و قرآن راه هدایت انسان ها است و انسان ها را از گمراهی نجات می دهد.

 

گفتنی است، مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان حوزه قرآن و مسئولان موسسات قرآنی به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در تالار لاله شهرکرد برگزار شد./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات