۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۳۲۱۶۸۱
مدیر مؤسسه آینده روشن:

مستند میرزای شیرازی در راستای اثبات مهدویت به جهانیان ساخته می‌‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پورسیدآقایی با اشاره به عمق تأثیر گذاری هنر بر مردم، گفت: به دنبال ساخت مستند میرزای شیرازی هستیم و می‌خواهیم با ساخت مستند مهدویت را با زبان هنر برای جهانیان اثبات کنیم.
حجت الاسلام پور سيد آقايي رييس پژوهشكده مهدويت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مسعود پورسیدآقایی، مدیر مؤسسه آینده روشن، عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به پیگیری مؤسسه برای گرفتن تأییدیه سطح چهار حوزه، اظهار داشت: ما منتظر تصویب سرفصل‌ها از سوی مدیریت حوزه علمیه هستیم و حدود سه سال برای سر فصل‌ها برنامه ریزی شده است.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری روی این سرفصل‌ها بسیار محبت داشتند، افزود: این مؤسسه با هیأت علمی قوی‌ای که دارد اولین بار است که به صورت روشمند اقدام به تأسیس سطح چهار می کند، ولی از طرف دیگر این مؤسسه رقبای قَدَری دارد که با بودجه‌های کلان اقدام به جذب اساتید متخصص می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه اگر اساتید ممحض را نداشته باشیم در این عرصه موفق نخواهیم شد، خاطرنشان کرد: ما در کنار هیأت علمی و سطح چهار 10 مجله علمی پژوهشی، علمی ترویجی و علمی تخصصی برای سطوح کودک، نوجوان و جوان داریم که برخی مجلات به زبان‌های انگلیسی و عربی به چاپ می‌رسند.

 

وی با اشاره به کتاب‌های مختلفی که این مؤسسه به چاپ رسانده است، افزود: کتاب‌هایی در زمینه پاسخ به شبهات، مهدویت، سیره اهل بیت(ع) و آینده نگری  به چاپ رسانده‌ایم ولی به خاطر عدم بودجه کافی اساتید ما جذب مؤسسات دیگر می‌شوند.

 

وی با بیان این که درصورت حمایت مرجعیت می‌توانیم ظرفیت واقعی خود را نشان دهیم و از شیوه‌های متنوع تبلیغ استفاده کنیم، ابراز داشت: در کنار این کارها یک بخش کارهای هنری داریم که قابلیت پخش در شبکه ولایت را دارد و همچنین به دنبال ساخت مستند میرزای شیرازی هستیم و می‌خواهیم با ساخت مستند مهدویت را با زبان هنر برای جهانیان اثبات کنیم.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری هم تأکید دارند که اگر کاری می خواهید انجام دهید با زبان هنر انجام دهید، یادآور شد: متدینین ترکیه و هندوستان و آذربایجان به خاطر شبکه ولایت از بنده تشکر کردند و این نشان دهنده عمق تأثیرگذاری هنر در جوامع است.

 

وی به همایش دکترین مهدویت از منظر ادیان ابراهیمی که در 30 اردیبهشت سال آینده از سوی مؤسسه آینده روشن برگزار خواهد شد اشاره و خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که باید منتسب به مراجع باشیم تا بتوانیم در کار خود توفیق داشته باشیم و به دنبال این هستیم که هر سال دو تا سه بار به محضر شما بیاییم و از رهنمودهای شما استفاده کنیم./843/202/ب2

ارسال نظرات