۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۳۲۱۴۸۷

یادواره شهدای روحانی و طلبه دفاع مقدس و شهدای روحانی مدافع حرم در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادوراه شهدای روحانی و طلبه اهواز و شهدای روحانی مدافع حرم با حضور آیت الله موسوی جزایری در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.
کنگره شهداي روحاني استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادوراه شهدای روحانی و طلبه اهواز و شهدای روحانی مدافع حرم پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، مسؤولان استانی، طلاب و خانواده شهدای روحانی مدافع حرم در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

 

براساس این گزارش، این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و در ادامه نماهنگی از شهدای مدافع حرم و گرامی داشت یاد و خاطره آنها پخش شد.

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام قربانی، مدیر مدرسه الامام ضمن خوش آمدگویی به حضار با بیان این که روحانیان شهید مدافع حرم استان خوزستان پرورش یافته آیت الله موسوی جزایری هستند، از تلاش های حجت الاسلام سید محمود موسوی، نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان در همکاری برای برگزاری یادواره شهدای روحانی مدافع حرم تشکر نمود.

 

مدیر مدرسه الامام در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) با اشاره به این که این یادوراه به فرمایش آیت الله موسوی جزایری برگزار شده است، خاطرنشان کرد: روحانیان در همه زمینه ها به ویژه خدمت به دین و امت اسلام پیشقدم بوده و هستند و در جنگ تحمیلی و اکنون در دفاع از حرم شاهد جان فشانی آنها هستیم.

 

براساس این گزارش در ادامه این مراسم حجت الاسلام رضایی روحانی مدافع حرم و همرزم روحانیان شهید مدافع حرم به بیان خاطراتی از دوران حضور در دفاع از حرم و ویژگی های اخلاقی و شخصیتی این شهیدان پرداخته و راه و هدف این شهیدان را با ارزش دانست.

 

حجت الاسلام رضایی در ادامه سخنان خود با اشاره مقام و منزلت شهید در آیات و روایات و تلاش دشمنان برای شبهه افکنی درباره گفت: شهدای مدافع حرم الگوی جهانیان در صداقت، امانتداری بوده و این عزیزان در اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب به رویارویی با دشمنان پرداختند.

 

همرزم روحانیان شهید مدافع حرم با اشاره به اوضاع منطقه و تلاش های دشمنان برای ایجاد تفرقه در میان جبهه متحد اسلام خاطرنشان کرد: استان خوزستان 6 روحانی شهید را تقدیم دفاع از حرم حضرت زینب(س) نمود.

 

گفتنی است، در پایان مراسم از خانواده های روحانیان شهید مدافع حرم استان خوزستان تقدیر شد./9456/202/ب3

ارسال نظرات