۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۳۲۱۳۷۴
به ‌مناسبت گرامیداشت روز شهدا؛

طرح «یک شهید و یک نهال» در خنداب اجرایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ هم‌زمان با سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طرح یک شهید و یک نهال در شهرستان خنداب به اجرا در می‌آید.
گراميداشت روز شهدا

به گرارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، هم‌زمان با سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طرح یک شهید و یک نهال در شهرستان خنداب به اجرا در می‌آید.

 

بر اساس این گزارش، در راستای اجرای این طرح و به نیت 175 شهید خنداب، 175 نهال در سطح شهرستان غرس می‌شود.

 

همچنین به‌ مناسبت گرامیداشت روز شهدا 22 عنوان به همراه 50 ریز برنامه در شهرستان خنداب اجرا می‌شود که دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس، سخنرانی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت قبل از خطبه‌های نماز جمعه خنداب و برگزاری شورای مشورتی ایثارگران بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

گفتنی است، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و دل‌نوشته به شهید، تجلیل از همسران و مادران شهدا در همایش فاطمیون خنداب، اجرای مسابقه دوچرخه‌سواری جام شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا، غرس نهال در گلزار شهدای گمنام خنداب و منازل شهدا، تبیین فلسفه ایثار و شهادت از سوی ائمه جمعه و جماعات شهرستان خنداب از دیگر برنامه‌های گرامیداشت روز شهدا در خنداب است.

 

شایان ذکراست، طرح همراه با پزشک سلامت خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرهای خنداب و جاورسیان، برگزاری جلسه نامگذاری معابر شهر خنداب و اجرای مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این ایام بزرگداشت شهدا است./842/203/ب1

ارسال نظرات