۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۲۱۱۳۳
حجت‌الاسلام سلیمانی:

سید حسن نصرالله فرزند برومند و پر اراده ولایت است

خبرگزاری رسا ـ عضو تشکل استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم با بیان این‌که خدمات بهت آور حزب الله در جهان و خاورمیانه مبرهن و روشن است، گفت: امروز که تمام هیمنه استکبار گروه حزب الله را نشانه رفته است، همه ملت و حوزه‌های علمیه و اساتید معظم و علما و فضلا با قامت برافراشته و صدای رسا این گروه را تشویق می کنیم.
حجت السلام مهدي سليماني اردهالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی عضو تشکل استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار این تشکل با حضرت آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: در پی تهمت شورای همکاری خلیج فارس به گروه مقاومت و حزب الله لبنان، برآن شدیم که حمایتی در محضر مراجع عظام تقلید از این گروه خدوم داشته باشیم و کار زشت مولدان تکفیر و ترور را تقبیح کنیم.

 

امام جمعه مشهداردهال با بیان این‌که خدمات بهت آور حزب الله در جهان و خاورمیانه مبرهن و روشن است، افزود: دفاع جانانه از مظلومان فلسطین و کشور غصب شده آنان از جمله کارهای این گروه خوش نام است.

 

وی ابراز کرد: یکپارچگی کشور و ملت لبنان مدیون حزب الله است؛ این گروه مجاهد قطع کننده دست استکبار و اسرائیل از لبنان است.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی عنوان کرد: حزب الله نقش مؤثری در سوریه، یمن، عراق و سایر کشورهای اسلامی در جهت باطل کردن طرح‌های شوم استکبار و صهیونیسم داشته است و هیچ‌گاه نگذاشت رویای فتح نیل تا فرات دشمنان اسلام تعبیر شود.

 

وی ادامه داد: دشمنان اسلام توطئه تجزیه کشورهای اسلامی همچون یمن و ایران و سایر کشورهای عربی و ترکی را در سر می‌پرورانند؛ و البته تا حدودی نیز در بخش کرد نشین عراق کارهای زیربنایی انجام داده‌اند اما حزب الله نقش مؤثری در ایجاد مانع برای پیشروی اسرائیل داشته است.

 

عضو تشکل استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم با بیان این‌که حزب الله به عنوان یک گروه پیروز در جهان معرفی شده است، خاطرنشان کرد: هر آن‌چه که برای امت اسلامی افتخارآفرین است، به همان موازات همچون خاری در چشم طاغوت‌های مستبد کشورهای عربی است که امروز غلامان حلقه به گوش استکبار و پیاده کنندگان سیاست‌های استکبار هستند.

 

وی یادآور شد: اساتید سطوح عالی و درس خارج حوزه‌های علمیه بر گروه حزب الله درود می‌فرستند که به دنیا ثابت کردند شاگردان خوبی در مکتب امام خمینی بوده‌اند..

 

حجت‌الاسلام سلیمانی بیان کرد: کفر ستیزی و استکبار ستیزی از جمله دکترین ولایت فقیه سید حسن نصرالله است؛ وی فرزند خوبی برای امام راحل است و صدای پاک عدالت خیزی ایشان را در جهان فریاد می‌کشد.

 

وی با تأکید بر این‌که سید حسن نصرالله فرزند برومند و پر اراده ولایت است، گفت: اساتید سطوح عالی و درس خارج حوزه علمیه در این اجتماع از گروه مقاومت و حزب الله لبنان حمایت و از ظالمان و حاکمان طاغوتی اعلام انزجار می‌کنند.

 

امام جمعه مشهد اردهال ابراز کرد: امروز که تمام هیمنه استکبار گروه حزب الله را نشانه رفته است، همه ملت و حوزه‌های علمیه و اساتید معظم و علما و فضلا با قامت برافراشته و صدای رسا این گروه را تشویق می‌کنیم تا بتوانند ببیش از پیش موجبات افتضاح و سرشکستگی غول‌هایی همچون اسرائیل را فراهم بیاورند./997/پ202/ج

ارسال نظرات