۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۳۲۰۹۱۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

همایش ملی «گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی» در کرمان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام حسینی با بیان این که اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فعالیت های پژوهشی مرتبط با سیره امام رضا (ع) از جمله اهداف همایش ملی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی است، گفت: این همایش سال آینده همزمان با دهه کرامت در جنوب کرمان برگزار می شود.
حسيني

حجت الاسلام سید احمد حسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه سیره شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار از هدف همایش ملی علمی و پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی است.

 

وی بیان کرد: محورهای این همایش شامل خانواده مطلوب در سیره رضوی، تربیت خانواده در فرهنگ و سیره رضوی، رعایت بهداشت خانواده در فرهنگ رضوی، حفظ و تحکیم خانواده در فرهنگ رضوی، حمایت از خانواده در نظام اسلامی با تاکید بر آموزه ها و سیره امام رضا (ع) است.

 


حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: بخش ویژه همایش نیز شامل نقش خانواده در اقتصاد مقاومتی با الهام از آموزه های رضوی در محورهای قناعت، کارآفرینی، تلاش برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این همایش مقالات خود را به صورت یک رو تایپ شده حداقل در 15 صفحه و حداکثر 20 صفحه با فونت بی نازنین 14 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: مقالات ارسالی باید شامل چکیده، واژگان کلیدی، مقدمه، بیان مسأله، هدف، اهمیت و ضرورت، پرسش ها، روش یافته های پژوهش، پردازش موضوع، نتیجه گیری و فهرست منابع باشند و چکیده مقالات باید حداکثر در 200 کلمه تا 25 اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه این همایش ارسال شود.

 

وی ابراز کرد: اصل مقالات حداکثر تا تاریخ 10 خرداد سال 1395 باید به دبیرخانه همایش ملی علمی و پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی ارسال شود و مقالات ارسالی باید دارای فهرست منابع و ماخذ مستند و اطلاعات کتاب شناختی معتبر باشند و دبیرخانه حق استفاده از مقالات ارسالی را برای چاپ با ذکر پدیدآورنده برای خود محفوظ دارد.


حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: ارسال یک قطعه عکس 3*4 همزمان با ارسال مقاله الزامی است و هزینه رفت و آمد، اسکان و پذیرایی در طول جشنواره به عهده دبیرخانه جشنواره است.

 


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام از طریق تارنمای شمس توس به نشانی Jonobkerman.shamstoos.ir انجام می شود.

 


وی یادآور شد: همایش علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی سه شنبه و چهارشنبه مورخه 19 و 20 مرداد ماه 1395همزمان با دهه کرامت برگزار می شود و دبیرخانه این همایش در استان کرمان، شهرستان جیرفت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقر است.



حجت الاسلام حسینی با اشاره به فعالیت های این اداره کل در زمینه برگزاری ویژه برنامه های جشنواره رضوی افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده از دیدگاه مخاطبان از سوی بیناد بین المللی امام رضا(ع) جشنواره ملی مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی جنوب کرمان در بین استان های برگزار کننده کشور، با کسب ٩٤ امتیاز بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داد و جشنواره ملی مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی جنوب کرمان همزمان با دهه کرامت سال جاری در شهرستان جیرفت برگزار شد./9709/302/ب1

ارسال نظرات