۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۳۲۰۵۲۴
بشیری در نطق میان دستور:

قراردادن نام حزب‌الله در لیست تروریست‌ها حکایت از خفت و خواری مرتجعان منطقه دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون آموزش مجلس معتقد است خوش‌خدمتی «تروریست» نامیدن حزب‌الله لبنان از سوی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نه‌تنها چیزی عاید آنها نمی‌کند بلکه این کشورها را منفورتر نشان می‌دهد.
حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 94 گفت: رسیدگی به وضعیت تخلفات انتخاباتی در شهرستان پاکدشت و اردستان مورد مطالبه اینجانب و نماینده اردستان است که امیدواریم وزارت کشور نسبت به آن رسیدگی کند.


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اخبار ناگوارانه ای که از سوی کشورهای خلیج فارس شنیده می شود اشاره کرد و بیان داشت: قرار دادن نامه حزب الله در لیست تروریست ها نشان از نوعی خفت و خواری دارد که کشورهای حاشیه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی به آن دست زده اند که حکایت از ضعف آنها داشته و موجب می شود در حقارت همیشگی فرو روند و از این خوش خدمتی چیزی جز منفورتر شدن عاید آنها نمی شود.


وی افزود: با بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی 130 تخت خوابی شهدای پاکدشت یکی از آروزهای مردم و مناطق همجوار تحقق یافت که تشکر می کنم همچنین به وزاری بهداشت و راه تذکر می دهم که نسبت به بهره برداری از بیمارستان 130 تخت خوابی شریف آباد و دو بیمارستان بخش خصوصی مساعدت های فوری انجام شود.


بشیری ادامه داد: زمین چمن و پیست دو میدانی شهدای پاکدشت برای استفاده جوانان آماده بهره بردای و افتتاح است که وزیر ورزش باید در این خصوص اقدام فوری کرده و برای تکمیل سکوی تماشاگران تخصیص اعتبارات دهد.


این عضو کمیسیون آموزش مجلس نهم همچنین تصریح کرد: مطالعات متروی تهران- پاکدشت- شریف آباد انجام شده و مسئولان متروی تهران نیز با طرف چینی قرارداد بسته اند لذا ضروری است با توجه به مطالبه همیشگی مردم برای راه اندازی این خط ریلی، وزرای راه و کشور نسبت به آغاز اجرای این پروژه مهم اقدامات فوری کنند.


وی در ادامه ضمن تشکر از وزیر دفاع در خصوص تعیین تکلیف روستاهای حریم پارچین، عنوان کرد: لازم است مسئولان وزارت دفاع در ارتباط با ابلاغ حریم پارچین و برخی روستاها و پرداخت حقوق مالکانه همه مردم به قیمت روز تسریع نمایند که این موضوع مطالبه 90 ساله مردم است.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است وزیر راه و شهرسازی نسبت به بهره برداری سریع از ساختمان پلیس راه شریف آباد اقدام کند همچنین خاطرنشان می کنم در فصل درختکاری هستیم لذا خوب است در حین اینکه درخت می کاریم درخت دوستی هم بنشانیم./858/د102/ج

 

ارسال نظرات