۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۳۲۰۴۶۱
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف خبر داد؛

اجرای برنامه های هفته منابع طبیعی در بقاع متبرکه

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی ویژه برنامه های مراسم روز درختکاری در امامزادگان و اماکن متبرکه برگزار می شود.
حجت الاسلام شرفخاني - معاون سازمان اوقاف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای انعقاد تفاهم نامه و همکاری مستمر سازمان اوقاف در ستاد ملی همیاران طبیعت سازمان جنگل ها و مراتع ، در روز درختکاری مراسم ویژه ای در بقاع و اماکن متبرکه برگزار می شود.

 

وی گفت: همچنین در روز 21 اسفند و در آخرین روز از هفته منابع طبیعی که با عنوان "منابع طبیعی ،آموزه های دینی و سازمان های مردم نهاد" نامگذاری شده است مراسم ویژه درختکاری به صورت نمادین در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و احتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم برای آماده سازی زمین ،حفر گودال برای غرص نهال در بقاع متبرکه دارای شرایط فراهم شده است.

 

حجت‌الاسلام شرفخانی با اشاره به همکاری تنگاتنگ سازمان اوقاف و امور خیریه با سازمان جنگل ها و مراتع در ایجاد و گسترش فضای سبز در بقاع و اماکن متبرکه یادآور شد:در این راستا تاکنون همکاری های خوبی بین سازمان اوقاف و سازمان جنگل ها و مراتع صورت گرفته است و این موضوع می تواند در ایجاد نشاط و تلطیف اماکن متبرکه نقش مهمی داشته باشد.

 

عناوین روزشمار هفته بزرگداشت منابع طبیعی و آبخیزداری، به این شرح است: 15 اسفند جشن درختکاری؛ 16 اسفند منابع طبیعی، رسانه و فرهنگ سازی؛ 17 اسفند منابع طبیعی، جنگلبان، حفاظت و قانون؛ 18 اسفند منابع طبیعی، آموزش، پژوهش و نیروی انسانی؛ 19 اسفند منابع طبیعی، بسیج سازندگی و همیاران طبیعت؛ 20 اسفند منابع طبیعی و مدیریت جامع حوزه های آبخیز و 21 اسفند منابع طبیعی، آموزه های دینی و سازمان های مردم نهاد./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

ارسال نظرات