۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۳۲۰۱۲۸
کریمی قدوسی:

تعابیر تندرو و افراطی فرمول جدید دشمن برای مقابله با انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که جمهوری اسلامی یک قطبی است و همه مردم در قطب توحید، اسلام، حق و فضایل انسانی قرار دارند، تعابیر افراطی، تندرو، کندرو، چپ و راست را دستاورد و ادبیات نظام سلطه و فرمول جدید آن برای مقابله با انقلاب معرفی کرد و گفت: برخی غافلانه و برخی نیز عامدانه این واژه ها را در جامعه ترویج می کنند.
جواد کريمي قدوسي ، نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی امشب در مسجد حضرت اباالفضل(ع) گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات، بیانگر اتحاد ملی برای حفظ دستاوردهای انقلاب و ادامه راه پرشکوه آن بود و بار دیگر کارآمدی نظام اسلامی را به دنیا نشان داد.


وی اظهار کرد: دشمن همیشه چند ماه به انتخابات، با تبلیغات سوء توسط رسانه های معاند، مردم را از حضور بر حذر می داشت تا نظام را فاقد پشتوانه مردمی معرفی کند اما در این انتخابات به عکس همیشه از مردم می خواست در انتخابات شرکت کنند اما به کسانی که آن ها معرفی می کنند رأی دهند که این فتنه جدیدی بود.


کریمی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی قانون اساسی وجود دارد که بر مبنای اصول اسلام تدوین شده و برای انتخابات نیز، جایگاهی به نام شورای نگهبان برای بررسی و تأیید یا رد صلاحیت کاندیداها وجود دارد اما تأیید صلاحیت هرگز به معنای مجوز یافتن افراد برای شعار زنده باد دشمن نیست چرا که این امر اصولا خلاف قانون است.


مادامی که دو رکن مردم و رهبری در معیت هم باشند هیچ خطری نظام و انقلاب را تهدید نمی کند
منتخب مردم در مجلس دهم ادامه داد: ساختار جمهوری اسلامی و اساس این حکومت به گونه ای طراحی شده که قوام آن به دو رکن رهبری و مردم است؛ مادامی که این دو رکن در معیت هم باشند هیچ خطری نظام و انقلاب را تهدید نمی کند ولو اینکه مجلسی مانند مجلس ششم داشته باشیم و دولتی همچون بنی صدر؛ این ها حاشیه و هزینه ایجاد می کنند ولی به انقلاب صدمه نمی زنند.


می خواستند رأی مردم را به هیزمی برای آتش زدن نظام تبدیل کنند
وی هدف اصلی طمع ورزی دشمن به انتخابات و تغییر سبک تبلیغات رسانه ای اش علیه ایران را، دوقطبی کردن جامعه به دو قطب حزب اللهی و سلطه پذیر(طرفدار آمریکا) عنوان و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با دعوت مخالفین خود و نظام به حضور در انتخابات، حربه را از دشمن خارج کردند.


کریمی تصریح کرد: دشمن بنا داشت رأی جمعی مردم را به هیزمی برای به آتش کشیدن نظام و تهدید امنیتی در کف خیابان ها تبدیل کند چنان که مسلمانان منطقه را به هیزمی تبدیل کرده  و ثروت آنان را می برد به بمب و موشک تبدیل می کند و برای کشتار مسلمانان به دست داعش و آل سعود می دهد.


نماینده مجلس با بیان این که هر مقدار جمهوری اسلامی از داخل با چالش مواجه شود، فکر و نقشه های دشمن در جامه قوت می گیرد، افزود: سال ها است دشمن بنا دارد بلایی را که سر افغانستان، عراق، یمن و دیگر کشورهای منطقه اورده بر سر ایران نیز بیاورد اما به برکت وجود ولی فقیه تاکنون موفق نشده اند.

تعابیر تندرو و کندرو فرمول جدید دشمن برای مقابله با انقلاب است
وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که جمهوری اسلامی یک قطبی است و همه مردم در قطب توحید، اسلام، حق و فضایل انسانی قرار دارند، تعابیر افراطی، تندرو، کندرو، چپ و راست را دستاورد و ادبیات نظام سلطه و فرمول جدید آن برای مقابله با انقلاب معرفی کرد و گفت: برخی غافلانه و برخی نیز عامدانه این واژه ها را در جامعه ترویج می کنند.


کریمی با بیان این که در انتخابات اخیر دشمن تلاش و هزینه های بسیار کرد تا هم مردم و هم منتخبین آن ها را در دوقطبی افراط و اعتدال قرار دهد، افزود: سبک رهبر معظم انقلاب در هدایت جامعه این است که تا جایی که نفع بصیرت مردم است میدان را برای دشمن باز می کنند و اجازه تاخت و تاز در عرصه فکری و اندیشه ای می دهند و بعد با تبیین های قرآنی خود بساط آن را برمی چینند.


نماینده مجلس یادآور شد: به عنوان مثال درباره همین واژه های افراط و اعتدال، خوب که همه حرف ها زده شد رهبری همه را با یک تعریف قرآنی خنثی کرده و فرمودند تندور مقابل میانه رو نیست؛ مقابل میانه، افراط و انحراف به سمت راست و چپ است. میانه، همان صراط مستقیم اسلام است و روی این خط هر که از دیگران سبقت بگیرد تندرو و انقلابی است.


وی بااشاره به این که بیان رهبری، تفسیر احکام اسلام و قرآن است، درباره ترکیب مجلس جدید تصریح کرد:  مجلس دهم در مجموع مجلس خوبی است اما نه خیلی خوب؛ دلیل از دست دادن برخی کرسی ها توسط اصولگرایان و افزایش آرای اصلاح طلبان، تفرقه اصولگرایان بود نه قوت رقیب.


کریمی اظهار کرد: مطابق اسناد موجود، شاه بیت کار جریان مخالف، نفوذ به نام اصولگرا در میان اصولگرایان بود چنان که در اسناد فتنه88 نیز ایجاد تفرقه میان اصولگرایان و جلوگیری از وحدت نیروهای حامی ولایت از استراتژی های سران فتنه بود.


فتنه88 مهم ترین دستاورد انقلاب را زیر سؤال برد
منتخب مجلس دهم یادآور شد: فتنه آبروریزی بزرگی برای نظام بود چرا که نظام مردم سالاری دینی را به عنوان مهم ترین دستاورد انقلاب و الگویی که دنیا برای نجات از شر دیکتاتورها تشنه ان است و مصداق بارزآن یعنی انتخابات را زیرسؤال برد.


وی با بیان این که هنوز عده ای دم از حمایت سران فتنه می زنند، ادامه داد: حکم سیاسی فتنه، کودتا بود و اگر نبود رأفت اسلامی باید اعدام می شدند. در مجلس آینده نیز عده ای در دفاع از فتنه سینه سپر خواهند کرد.

تحریک قومیت ها و ترویج بی حجابی؛ دستور کار اول مجلس مرعوب آمریکا
کریمی،  تحریک قومیت ها و ترویج بی حجابی را دستور کار اول مجلس مرعوب آمریکا معرفی و اضافه کرد: این ها ریشه های باقیمانده فتنه است؛ چنین طرح هایی چون خلاف قانون است تصویب نمی شود اما هزینه ایجاد می کند و موجب بروز هتاکی ها می شود.


وی خاطرنشان کرد: بزرگترین دغدغه هر نماینده ای، معیشت، اشتغال و اقتصاد است اما برخی با ایجاد حواشی و مسائل فرعی مانع پرداختن به این مهم می شوند و نمی گذارند قطار انقلاب روی ریل خود حرکت کند که آسیب این ضربه ها از تحریم بیشتر است.


رهبری با تدابیر داهیانه خود در انتخابات، آبروریزی بزرگ فتنه88 را به آبرو برای نظام تبدیل کردند
نماینده مجلس با اشاره به این که عملکرد رهبری به حدی قابل تحسین بود که حتی دشمن هم لب به تمجید گشود، افزود: رهبری آبروریزی بزرگ فتنه را به آبرو تبدیل، دوباره نظام را روی دست بلند و ثابت کردند آنچه از صندوق ها بیرون می آید رأی مردم است و امکان تقلب وجود ندارد.


کریمی یادآور شد: رسوایی فتنه زمان بر است؛ برای فتنه88، سی سال کار شده بود، بنابراین برای رسوایی و روشن شدن حقایق آن نیز حداقل 10 سال صبر و کار لازم است./930/پ201/ج1

ارسال نظرات