۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۳۱۹۹۳۳
در انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم؛

جشنواره عکس مردمی «فجر» کلید خورد

خبرگزاری رسا ـ جشنواره عکس مردمی فجر با محوریت «جلوه های بصری راهپیمایی 22 بهمن 1394» در انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم کلید خورد.
راهپيمايي 22 بهمن جشنواره عکس مردمي فجر

به گزارش خبرگزاری رسا، نجفعلی زاده، سرپرست انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم و داور جشنواره عکس فجر گفت: بیش از 150 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که طی سه مرحله داوری آز میان آثار رسیده، 30 اثر برای حضور در نمایشگاه عکس فجر انتخاب شدند.

 

وی اظهار داشت: داوری با دقت بسیار و با رعایت حقوق هنرمندان مردمی، طی سه ساعت مداوم انجام شد، از بین آثار منتخب برای نمایشگاه سه اثر با عنوان آثار برگزیده و سه اثر به عنوان آثار حائز تقدیر انتخاب شدند.

 

سرپرست انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم اظهار داشت: هدف ما علاوه بر به تصویر کشیدن جاودانگی راهپیمایی 22 بهمن و شور و شوق خاطره‌انگیز مردمی در سطح استان، شناسایی و تقویت هنرمندان انقلابی با دیدی هنری است.

 

نجفعلی زاده از افتتاح نمایشگاه عکس فجر همزمان با سالروز هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه 1395 خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره و اهدای جوایز نیز مقارن با رونمایی آثار خواهد بود.

 

گفتنی است، آقایان معزی، رضایی مهر و خانم نجفعلی زاده داوری آثار را برعهده داشتند.

 

اسامی برگزیدگان و تقدیرشدگان جشنواره نیز به این شرح است: آثار برگزیده متعلق به محمدحسین امامی، مهدی یعقوبی و سرکار خانم محدثه ذوالفقاری و نیز آثار حائز تقدیر متعلق به خانم‌ها کریمی، نوذری و همچنین آقای جواد وصالی است./907/102/ب2

 

منبع: دبیرخانه عکس فجر

ارسال نظرات