۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۳۱۹۸۳۷
حجت الاسلام ناصحی:

باید به پیشرفت کشورمان در عرصه های صنعتی امیدوار باشیم

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تمجید از برگزاری هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: در عالی ترین صنعت های جهان شاهد حضور افکار ایرانی هستیم و باید به پیشرفت کشورمان در عرصه های صنعتی امیدوار باشیم.
حجت الاسلام ناصحي،‌ رييس مركز امور ديني شهرداري تهران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی در آیین افتتاح رسمی هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: بانوان ایرانی نه تنها در تولید البسه بلکه در تمامی عرصه ها هنرمند بوده و در هر عرصه ای که بانوان حضور پیدا کرده اند کار را به نحو احسن به پایان رسانده اند.

 

 

این عضو شورای شهر چهارم ادامه داد: صنعت پوشاک از صنایع مادر محسوب شده و از گذشته در عرف ما وجود داشته است در حال حاضر هم باید سعی کنیم تا هم پا با پیشرفت های جهانی این صنعت را پیش ببریم.

 

 

وی با بیان اینکه در عالی ترین صنعت های جهان شاهد حضور افکار ایرانی هستیم تصریح کرد: باید به خودمان و پیشرفت کشورمان امیدوار باشیم و این ذهنیت را ایجاد نکنیم که کشورهای پیشرفته از ما بهتر هستند.

 

 

حجت‌الاسلام ناصحی با تاکید بر اینکه امروز بقای کشورها بر اساس صنعت است، گفت: باید تلاش کنیم به لحاظ یک کشور پیشرفته در صنعت باقی بمانیم.

 

 

بر اساس این گزارش هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی روز چهارشنبه در آیینی با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، مشاور شهردار در امور بانوان، مدیرکل امور بانوان، رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران، مدیرعامل موسسه هاتف شهر، رییس انجمن صنعت پوشاک و نمایندگان برندهای مختلف در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری در بوستان گفت‌وگو افتتاح شد.

 

 

در این دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی 36 غرفه زنانه، 21 غرفه مردانه،13  غرفه کودک، 13 صنایع دستی، 2 غرفه کالای حجاب، 2 غرفه کالای خواب و 2 غرفه محصولات چرم فعال هستند .

 

 

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ یازدهم تا بیست و سوم اسفندماه برگزار می شود و علاقه مندان از ساعت 10 تا 21 می توانند از غرفه ها بازدید کنند./807/102/ب1

منبع: ستاد خبری هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی

ارسال نظرات