۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۳۱۹۷۵۸
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ایجاد حماسه سیاسی بی‌بدیل بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به حضور پرشور و حماسه‌آفرین مردم در انتخابات هفتم اسفند، گفت: رهنمودها و سخنان رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و روحانیان در حضور پرشور مردم در انتخابات نقش بی‌بدیلی داشته است.
عبدالله جلالي مدير کل کميته امداد قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالله جلالیان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، عبدالله جلالی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، شب گذشته در گردهمایی مبلغان طرح 313 مؤسسه سفیران انقلاب‌ که در کانون ولایت کمیته امداد قم برگزار شد، بر ضروت تبلیغ دینی در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر رسول خدا(ص) توانست در انجام رسالت خویش موفق شود بدین جهت بوده رفتار و اخلاق ایشان مطابق آموزه‌‌های دینی بوده که برای مردم بیان کرده است.

 

جلالی تبلیغ دین را در راستای رسالت نبوی دانست و گفت: روحانیانی که برای ترویج دین گام بر‌می‌دارند، باید بدانند که برخورد و رفتار آنان تاثیرگذارتر از منبر و سخنرانی‌ها آنها میان مردم خواهد بود.

  

وی در ادامه سخنان خویش به حضور پرشور و حماسه آفرین مردم در انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و گفت: رهنمودها و سخنان رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، روحانیان و مبلغان نقش بی‌بدیلی در حضور پرشور مردم در انتخابات داشته است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بیان کرد: مردم با حضور پرشور به وظیفه اصلی خویش عمل کردند و اکنون وظیفه نمایندگان است که  پاسخ مناسبی به این حماسه مردم بدهند.

 

جلالی با بیان این که مردم از نمایندگان و مسؤولان نظام انتظار خدمت صادقانه را دارند، بیان کرد: جامعه از نمایندگان انتظار دارد که  از سیاسیت زدگی دور شوند و وارد بازی‌های سیاسی نشوند.

 

وی بر ضرورت رسیدگی نمایندگان به حل مشکلات جامعه تأکید کرد و گفت: منتخبان ملت باید منافع عمومی و مردم را بر منافع شخصی و حزبی خویش ترجیح دهند و تمام تلاش خویش برای برطرف کردن معظلات و مشکلات جامعه صرف کنند.

 

جلالی با بیان این که وظیفه مبلغان و روحانیان این است که خواسته‌های مردم را به نمایندگان و مسؤولان نظام انتقال دهند، گفت: مردم کشور عدالت‌محور هستند؛ هرچند در جامعه را نمی‌توان عدالت را به گونه مطلق اجرایی کرد، اما باید عدالت به طور نسبی در کشور احیا شود و جلوی سوء استفاده‌هاو رانت‌بازی‌های در نهادهای دولتی گرفته شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در پایان سخنانش ابراز کرد: مددجویان کمیته امداد از قشر رنج‌کشیده جامعه هستند، بنابراین اگر حمایت‌ها و آموزش‌های لازم و مناسب برای آنها برنامه‌ریزی شود در آینده خادم ملت خواهند شد./998/پ202/ی

ارسال نظرات