۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۳۱۹۷۳۶
امام جمعه اصفهان:

انتخابات 7 اسفند سبب یأس و ناامیدی دشمنان شد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طباطبایی نژاد در پایان انتخابات اخیر گفت: هفتم اسفند ۹۴ نمادی از پیوند مستحکم ایران و ایرانی با نظام اسلامی و یاس و نا امیدی دشمنان شد.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي ن‍ژاد در مسجد صفاري كاشان

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پایان حماسه تاریخی ملت ایران در انتخابات اخیر، در بیانیه ای از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و تمامی دست اندکاران انتخابات تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

با حمد و ثنای الهی درود بی پایان بر پیامبر رحمت و خاندان مطهرش و با درود بر شما امت مؤمن، شهید پرور و فهیم ایران اسلامی که با عزمی نافذ و اعتقادی قاطع با پشتیبانی از انقلاب و رهبر انقلاب چشم جهانیان را به خود خیره کرد.

 

در حالی که مستکبران عالم و مدعیان دروغین حقوق بشر با حمایت از تروریستهای ملعون در حال نفوذ، آشوب و فتنه انگیزی در منطقه هستند و با ترفند های سیاسی، اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست‌کردن اعتماد و پیوند ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند،  تمام احزاب و جریانات سیاسی با آرامش همراه با شور و نشاط و دل سرشار از امید و ایمان در انتخابات حضور پیدا کردند و در عمل بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان و طمع‌ورزان را باطل کردند.

 

15روز پس از خلق حماسه عظیم ملت بزرگوار ایران در روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی که رسانه های دشمن حضور میلیونی ملت ایران را دهها هزار اعلام کردند با حضور دهها میلیونی خود بدون توجه به تبلیغات دشمن حماسه ای باشکوه و این بار با آماری دقیق خلق کردند و ضمن وارد کردن ضربه دندان شکن به دشمن و تبلیغات دروغین آن با این حرکت قلب مقدس ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و روح ملکوتی امام بزرگوار و شهیدان را شاد و امید به آزادی را در ملت های منطقه زنده کردند.

 

هفتم اسفند 94 نمادی از پیوند مستحکم ایران و ایرانی با نظام اسلامی و یاس و نا امیدی دشمنان شد و فارغ از پیروزی هر حزب و گروه یا فردی در این دو انتخابات در واقع پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است.

 

این حماسه بزرگ را به رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای، که همه این پیروزی ها مرهون هدایت های حکیمانه و رهبری خردمندانه ایشان است و شما مردم عزیز به ویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان تبریک، و از عموم مردم به ویژه مردم استان اصفهان که با حضور حماسی خود در این انتخابات وفاداری خود به نظام و رهبری را ثابت کردند صمیمانه تشکر می کنم.

 

امید است نمایندگان محترم و منتخب مردم نیز با هر گرایش حزبی و گروهی ضمن اطاعت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب، با خدمتگذاری صادقانه و تلاش برای بهبود وضعیت کشور قدردان مردم غیور ایران باشند.

 

تحقق حماسه‌‌ی انتخابات، بدون شرکت و رقابت و تلاش نامزدها امکان‌پذیر نبود، لذا لازم می‌دانم از همه‌ی کاندیدای محترمی که با حضور در میدان رقابت، مسابقه‌ای شورانگیز آفریدند، صمیمانه تشکر کنم و امیدوارم در عرصه‌های دیگر انقلاب و نظام اسلامی خدمتگذار مردم و نظام مقدس اسلامی باشند./939/102/ب3

والسلام علیکم

سید یوسف طباطبائی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

ارسال نظرات