۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۱۹۷۱۰
آیت الله عالمی:

مسؤولان فرصت در اختیار را با جنجال های سیاسی سپری نکنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خراسان رضودی در خبرگان با بیان این که دست اندرکاران نباید وقت و فرصت در اختیار را با جنجال های سیاسی سپری کنند،گفت: مسؤولان باید کمر همت برای خدمت به مردم ببندند.
آيت الله عالمي

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از حضور با شکوه و گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: انتخابات هفتم اسفندماه دو پیام بسیار مهم، انکارناپذیر و بدیهی داشت.


وی افزود: پیام نخست این انتخابات به دست اندکاران امور کشور است که باید حقیقتا قدر این مردم را بدانند و از امکانات و استعداد ملی برای پیشرفت، ایجاد زندگی آرام و تأمین نیاز های کشور به خوبی استفاده کنند.


نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با بیان این که دست اندرکاران نباید وقت و فرصت در اختیار را با جنجال های سیاسی سپری کنند، اظهار داشت: مسؤولان باید کمر همت برای خدمت به مردم ببندند، پیام دوم حضور مردم به خارج کشور و دستگاه های تبلیغاتی است که علیه ملت ایران تبلیغات سوء می کنند.


وی ادامه داد: حضور ملت ثابت کرد که مردم طرفدار نظام و رهبری هستند که با یک دعوت رهبر معظم انقلاب به راهپیمایی در 22 بهمن به صورت باشکوه شرکت کردند و بسیار گسترده تر از سال های گذشته حضور پیدا کردند.


آیت الله عالمی با بیان این که رهبر انقلاب از 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند به عنوان دو عید یاد کردند، ابراز داشت: مردم این دو عید را آفریدند، با توجه به این که مردم در هر دو عید با گستردگی بسیار حضور پیدا کردند پیامش این است که مردم حقیقتا پشت این نظام به ویژه رهبری هستند؛ دشمنان هر توطئه و هر نظری سوئی داشته باشند به نتیجه نخواهند رسید./1323/ت302/ج

ارسال نظرات