۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۱۹۶۲۲
امام جمعه اهر:

مردم ایران اسلامی در 7 اسفند امید دشمنان را به یأس تبدیل کردند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده گفت: این بار نیز مردم متدین، شریف و غیرتمند آذربایجان شرقی همگام با دیگر مناطق ایران اسلامی و با توجه به تبلیغات گسترده رسانه های غربی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی امید دشمنان را به یأس تبدیل کردند.
امام جمعه اهر، حجت الاسلام حاجي زاده

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار داشت: مردم ایران در این روز حماسه بزرگی آفریدند.


وی ادامه داد: این بار نیز مردم متدین، شریف و غیرتمند آذربایجان شرقی همگام با دیگر مناطق ایران اسلامی با توجه به تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی امید دشمنان را به یاس مبدل کردند.


امام جمعه اهر افزود: مردم آذربایجان با حضور حماسی، بانشاط و پر قدرت خود در آخرین روزهای سال «دولت و ملت همدلی و هم زبانی» در روز هفتم اسفند در پای صندوق های رأی شرکت کرده و دل امام زمان(عج) و نائب بر حق ایشان را خرسند و مسرور ساختند.


وی با بیان این‌که ملت بزرگ ایران بار دیگر نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و از آرمان های خود دست برنخواهند داشت، خاطرنشان کرد: مردم بر جهانیان اثبات کردند که اهل کوفه نیستند تا علی تنها بماند و همیشه پشتیبان انقلاب خود خواهند ماند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه این حضور ملت را در حقیقت رأی به نظام اسلامی و انقلاب دانست، خاطرنشان کرد: مردم با این حضور نشان دادند که هیچ گاه انقلاب و آرمان های امام راحل را رها نخواهند کرد و بر پیمان خو باقی خواهند بود.


وی این حضور را سبب آشفته شدن خواب های خوش دشمنان دانست و تأکید کرد: مردم توطئه نفوذ دشمن را عقیم گذاشتند.


حجت الاسلام حاجی زاده در پایان ابراز داشت: اینجانب از حسن اعتماد مردم آذربایجان شرقی به نظام اسلامی و حضور حماسی آن ها در انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی، چه آنانکه به بنده رأی دادند و چه آن ها که گزینه دیگری را انتخاب کردند، قدردانی می کنم./854/302/ب2

ارسال نظرات