۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۳۱۹۳۴۵
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

7 اسفند نشان داد ملت ایران بر آرمان های انقلاب استوار هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری با اشاره به حماسه آفرینی ملت در 7 اسفند، گفت: در این روز مردم پیام تداوم و ایستادگی بر ارزش های و آرمان های خود را به جهان مخابره کردند.
ديدار با حجت الاسلام انتظاري

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به حماسه آفرینی ملت در 7 اسفند، اظهار داشت: در این روز مردم پیام تداوم و ایستادگی بر ارزش های و آرمان های خود را به جهان مخابره کردند.


وی با بیان این‌که مردم در این روز به ج
هان نشان دادند که همواره بر پیمانی که با رهبر کبیر انقلاب امام  خمینی (ره) داشتند، هستند، ابراز داشت: جهان در این روز شاهد آن بود که ملت ایران بعد از امام راحل پشتیبان و حامی رهبر معظم انقلاب هستند.


امام جمعه جلفا حمایت ملت ایران را از رهبری و نظام اسلامی را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: مردم ایران همیشه از انقلاب خود و نظام اسلامی حمایت خواهند کرد و بر سر آرمان ها و ارزش های اسلامی با کسی معامله نخواهند داشت.


وی با بیان این‌که پیام ملت ایران در این حماسه پر شکوه متوجه مسؤولان کشور بود، ادامه داد: مردم ایران اسلامی با این حضور خود غیرت ملی خود را نسبت به کشور نشان دادند، مسؤولان نیز لازم است تا مطالبات مردم را پیگیری کنند.


حجت الاسلام انتظاری افزود: مسؤولان نظام در برابر این حضور پرشور ملت از خود غیرت نشان داده و مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مردم را حل کنند و تنها به شعار بسنده نکنند، مسؤولا به جای سیاسی کاری مشکلات مردم را مورد توجه قرار دهند.


وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند که ولایتمدار و پشتیبان رهبری هستند و از آرمانهای خود دست برنخواهند داشت، مردم ایران اسلامی مردمی دیندار و معتقد به ولایت  هستند و از آن پشتیبانی می کنند.


حجت الاسلام انتظاری ابراز داشت: حضور پرشور ملت ایران نشان از بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی آن ها بود، مردم با حضور خود و رأی خود نشان دادند که هیچ گاه پیرو دشمنانو تبلیغات آن ها قرار نخواهند گرفت و توطئه دشمن را خنثی کردند./854/302/ب

ارسال نظرات