۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۱۹۲۹۱
حجت الاسلام ماندگاری:

بی تفاوتی مردم به نظام و انقلاب اسلامی طمع دشمنان را زیاد می کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ماندگاری با بیان این که عدم حضور در صحنه های سیاسی و دفاع از نظام سبب زیادشدن طمع دشمنان می‌شود، گفت: عدم حضور در صحنه یعنی این که نسبت به اسلام و سرنوشت امت اسلامی بی تفاوت هستیم، هر جا به دستور اسلام و ولایت عمل نکردیم و به مُر اسلام و دستورات اسلام دقت نکردیم سرمان کلاه رفته است.
حجت الاسلام ماندگاري

حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: برخی از مردم عزیز کشور از اوضاع فعلی احساس نارضایتی می‌کنند و کمبودها و مشکلات موجود در کشور را بهانه‌ای برای عدم حضور خود در صحنه های سیاسی و دفاع از انقلاب اسلامی می‌دانند.

 

وی ادامه داد: این احساس نارضایتی کاملا به جا است، چون ما نسبت به آن جایی که می‌توانستیم باشیم و الان نیستیم ناراضی هستیم، این عدم رضایت به خاطر این نیست که ما به اسلام و ولایت رأی دادیم، بلکه به خاطر این است که رأی‌هایی که دادیم زیر چتر اسلام و ولایت نبوده است.

 

کارشناس مذهبی برنامه سمت خدا، افزود: همان رأی 98 درصدی که ما اولین بار به اسلام دادیم، دنیا را عاشق اسلام کرده است، نسل‌های سوم و چهارم بدانند که هر جا به دستور اسلام و ولایت عمل نکردیم و به مُر اسلام و دستورات اسلام دقت نکردیم سرمان کلاه رفته است و ضرر زیادی کرده‌ایم.

 

حجت‌الاسلام ماندگاری اظهار داشت: هر جا که ما فقط تماشاچی باشیم و وارد عمل نشویم دشمن نفع برده است، هدف دشمن همیشه این بوده که ما طرفدار حق نباشیم و طرفدار باطل باشیم و اگر هم نمی‌خواهیم طرفدار باطل باشیم لااقل ساکت باشیم، سکوت و عدم حضور در صحنه ها یعنی این‌که نسبت به اسلام و سرنوشت امت اسلامی بی تفاوت هستیم.

 

وی تصریح کرد: بی تفاوتی مردم به نظام و انقلاب طمع دشمنان را زیاد می‌کند و هوس می‌کنند که مملکت را تصاحب کنند، مردم با بصیرت ما به لطف خدا همیشه حضور پررنگ و خداپسندانه در انتخابات داشتند و این بار هم به دشمنان و تمام دنیا ثابت کردند که پشتیبان نظام و ولایت هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه در پایان گفت: مسؤولان هم باید خدمت‌گذار این مردم باشند و برای مردم ژست نگیرند، اگر نوکر مردم باشند مردم آن ها را به آقایی قبول دارند، اما اگر ژست آقایی برای مردم بگیرند مردم آن ها را به عنوان نوکر هم قبول ندارند./869/303/ب2

ارسال نظرات