۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۳۱۹۱۸۶
آیت‌الله حسینی بوشهری در گفت وگو با رسا:

برنده واقعی انتخابات ملت و نظام اسلامی است/ فاصله گرفتن مردم از نظام توهم و خیال پردازی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه کشور برنده واقعی انتخابات هفتم اسفندماه را ملت و نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: فاصله گرفتن مردم از نظام چیزی جز توهم و خیال پردازی دشمنان نیست.
آيت الله حسيني بوشهري

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار داشت: ملت ایران از آغاز انقلاب تاکنون همواره در راستای تقویت نظام اسلامی، در صحنه‌های گوناگون ملی و دینی حضور یافته‌اند.

 

وی گفت: شرکت مردم در راهپیمایی‌های ملی و حضور در عرصه انتخابات همگی در با هدف تقویت نظام اسلامی بوده است؛ چراکه این نظام بر پایه رأی و اراده مردم استوار است.

 

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انتخابات‌های جمهوری اسلامی، فرصتی قانونی است که در اختیار مردم مؤمن و مسلمان ایران قرار گرفته و از آن استفاده می‌کنند.

 

وی با اشاره به زمزمه‌های باطل دشمنان نظام اسلامی مبنی بر فاصله گرفتن مردم از نظام اسلامی، تصریح کرد: آنچه را که دشمنان می‌خواهند به ملت ما القا کنند، جز خیال پردازی خودشان نیست.

 

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: مردم ما ثابت کرده‌اند که به نظام اسلامی، رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب وفادار هستند و از ظرفیت‌های خود همچون حق رأی برای پیشبرد اهداف نظام استفاده می‌کنند.

 

وی ابراز کرد: فارغ از نتایج انتخابات و جناح بندی‌های سیاسی، امروز ملت و نظام اسلامی برنده واقعی انتخابات هستند؛ حال که اراده ملت بر کرسی می‌نشیند، باید  از ظرفیت‌های پیش‌رو بهترین استفاده‌ها را کرد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مردم پس از انتخاب نماینده خود، بر اقدامات و مواضع او نظارت می‌کنند؛ چنانچه نماینده‌ای دست رد به بیگانگان بزند و زمینه نفوذ را منسد کند، باری دیگر بر کرسی خود ابقاء می‌شود؛ در غیر این‌صورت مردم تصمیم دیگری را انتخابات‌های بعدی خواهند گرفت.

 

وی یادآور شد: بر نیروهای انقلابی لازم است که در برابر ظرفیت‌های پیش آمده، منسجم شده و از منافع شخصی خود به نفع جامعه صرف نظر کنند تا اهداف نظام اسلامی تحقق یابد؛ اما اگر دچار تشتت شوند، اهداف دشمنان محقق می‌شود./997/پ202/ج

ارسال نظرات