۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۳۱۸۷۲۰
امام جمعه پارسیان:

شعار همدلی و همزبانی با حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پارسیان با اشاره به تبلیغات دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات، گفت: شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت با حضور حماسی و پرشور مردم در پای صندوق های رأی محقق می شود.
هيأت نظارت بر انتخابات

حجت الاسلام هادی میرزایی امام جمعه پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: امسال در انتخابات هفتم اسفند شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت با حضور حماسی و پرشور مردم در پای صندوق های رای محقق می شود.

 

وی حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات را سبب تقویت هرچه بیشتر نظام در عرصه بین المللی دانست و افزود: مردم باید با حضور در پای صندوق های رأی در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت داشته باشند.

 

امام جمعه پارسیان شرکت در انتخابات را حق هر ایرانی دانست که در تعیین سرنوشت و جامعه خود دخیل باشد.

 

وی به تبلیغات دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات سبب شکست نقشه های شوم دشمنان شده و توطئه های دشمنان در زمینه نفوذ و تفرقه افکنی در عرصه انتخابات نیز خنثی می شود.

 

حجت الاسلام میرزایی تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: رأی مردم حق الناس است، بنابراین دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید از این امانت پاسداری کنند.

 

وی ویژگی های یک نماینده اصلح از دیدگاه امام و رهبری را مهم و راه گشا عنوان کرد و گفت: یک نماینده باید مدافع اسلام ناب محمدی(ص)، معتقد و وفادار به ولایت فقیه، شجاع و گرایشی به شرق و غرب نداشته باشد.

 

امام جمعه پارسیان راه تشخیص نماینده اصلح را خود مردم معرفی کرد و عنوان داشت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که زمینه‌ساز عزت برای آینده انقلاب و کشور باشد.

 

وی در پایان، توانایی حل مشکلات و ایستادگی قدر‌تمندانه در مقابل جبهه معاندان و الگو‌کردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان جهان را از دیگر ویژگی های یک نماینده اصلح برشمرد./851/302/ب1

ارسال نظرات