۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۳۱۸۶۱۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مساجد محور تعلیم و تربیت هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که مساجد در محلات محور تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان هستند، گفت: رونق مساجد موجب تقویت فرهنگ دینی در جامعه می شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان با تأکید بر توجه به رونق مساجد، گفت: رونق مساجد موجب تقویت فرهنگ دینی در جامعه می شود.

 

وی با تقدیر از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جهت رونق مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد قابل ستایش است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که کانون های فرهنگی و هنری مساجد برنامه های خوبی در حوزه تعلیم و تربیت دارند، عنوان داشت: این کانون ها برنامه های چشمگیری در جهت تبلیغ دین و اشاعه و تبیین فرهنگ دینی دارند.

 

وی در ادامه با بیان این که مسجد مکان مقدسی است، خاطرنشان کرد:  فعالیت در مسجد موجب افزایش معنویت کار می شود و حضور جوانان و نوجوانان در این فعالیت ها باید پررنگ شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که فعالیت در کانون های فرهنگی وهنری مساجد اجر و پاداش بالایی دارند، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به واسطه اینکه در مساجد آموزش می دهند، تربیت می کنند.

 

وی کار کانون های فرهنگی هنری مساجد را تربیت و تبلیغ دین بیان کرد و گفت: کانون های مساجد در ارتقای سلامت جامعه و امنیت آن نقش بسزایی دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نشر معارف دینی و قرآنی را کاری ارزشمند دانست و افزود: اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد با امور مقدس سر و کار دارند، نتیجه کار آنها نیز مقدس است.

 

وی تصریح کرد: برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد افزون بر ترویج آموزه های دینی نتیجه اثر بخشی در بخش های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد./9459/202/ب1

ارسال نظرات