۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۳۱۸۴۲۱
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

دشمن برای تأمین منافع خود درصدد تغییر مسیر انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهداف توطئه دشمن در نفوذ به مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ وظیفه نیروهای انقلابی و ارزشی برای مقابله با نقشه دشمن، رأی به نمایندگانی است که یکی از مشخصه‌های اصلی آنان، ولایتمداری و استکبارستیزی باشد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: ملت بزرگ و بصیر ایران در آستانه هفتم اسفند سال 94، خود را آماده حضوری پرشور و معنادار در دو انتخابات بسیار مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کرده است.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حضور معنادار مردم به تبعیت از ولایت فقیه برای حفظ کیان اسلام، تشیع و نظام اسلامی و پاسداری از آرمان‌های امام راحل و شهدا، دشمن را معطوف به دخالت در مسیر انتخابات کشورمان کرده است.

 

وی ادامه داد: دشمن به دنبال تغییر مسیر انتخابات به سویی است که تأمین کننده منافع دشمن و اعراض کننده از منافع ملت ایران باشد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی ابراز کرد: تمرکز دشمن بر مجلس خبرگان رهبری به سبب اهمیت وظیفه سنگین و مهمی است که امنای ملت در مجلس خبرگان رهبری بر عهده دارند؛ باید پذیرفت که انتخاب شخصیت اول کشور یعنی رهبری نظام اسلامی به عهده این مجلس فرهیخته متشکل از اندیشمندان اسلامی است.

 

وی افزود: دشمن با توجه به ضربه‌های سنگینی که از درایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب خورده است، تمام تمرکز خود را معطوف بر نفوذ به مجلس خبرگان رهبری کرده است.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:‌ دشمن با نفوذ در مجلس خبرگان رهبری تصمیم دارد تا به گونه ای در جو این مجلس تأثیرگذار باشد تا عنداللزوم، شخصیت استکبار ستیزی به عنوان رهبری نظام اسلامی انتخاب نشود.

 

وی یادآور شد: به رهبری رسیدن یک عالم استکبار ستیز از سوی مجلس خبرگان رهبری در هنگام لزوم، اهداف شوم دشمن علیه ایران اسلامی، منطقه خاورمیانه و ملل اسلامی را نقش بر آب می‌کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی تأکید کرد: به لطف الهی و مدیریت برگرفته از تفضلات الهی در رهبر معظم انقلاب و ولایت پذیری که در امت ایران اسلامی به اثبات رسیده، دشمن این بار نیز در عملیاتی کردن نقشه شوم خودش، ناامید خواهد شد.

 

وی گفت: مردم تکلیف مدار و برخوردار از بصیرت ایران اسلامی، با حضوری حماسی، پرشور و بی نظیر در پای صندوق‌های رأی، به اندیشمندان فرهیخته‌ای جهت حضور در مجلس خبرگان رهبری رأی خواهند داد که استکبار ستیز بوده و به سرنوشت ایران و نظام اسلامی، علاقه‌مند باشند.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهداف توطئه دشمن در نفوذ به مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:‌ وظیفه نیروهای انقلابی و ارزشی برای مقابله با نقشه دشمن، رأی به نمایندگانی است که علاقه بر ویژگی‌های لازم، مشخصه اصلی آنان ولایتمداری، استکبار ستیزی، دوراندیشی و برخورداری از مدیریت بالا در عرصه‌های داخلی و بین المللی باشد./997/ت302/ج1

ارسال نظرات