۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۳۱۸۴۱۲
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات منافع کشور را تأمین می کند

خبرگزاری رسا ـ معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بد اخلاقی‌های انتخاباتی را مورد نکوهش قرار داد و گفت: لیست‌های انتخاباتی که توسط مجامع مختلف منتشر می‌شود دلیلی بر عدم صلاحیت دیگران نیست.
حجت الاسلام والمسلمين حسن نظري شاهرودي معاون جامعه و نظام جامعه مدرسين حوزه علميه قم
حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، کشور را دچار مشکلات و التهابات زیاد دانست و گفت: نامزدهای انتخاباتی مشکلات تصنعی را برای کشور به وجود نیاورند و به این فکر باشند که بعد از روز جمعه همه چیز تمام خواهد شد و تنها خوش اخلاقی‌ها و بد اخلاقی‌های انتخاباتی می‌ماند.
 
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: همانطور که اعلم مراجع را به سادگی نمی‌توان تعیین کرد در تعیین صالح‌ترین فرد یا افراد نیز مؤلفه‌های مهمی باید سنجیده شوند تا فرد یا افرادی را به عنوان اصلح معرفی کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی افزود: در تعیین افرادی که بهتر است به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند، بهترین معیار همان رأی و نظر شورای نگهبان است.
 
وی تأکید کرد: هر گروهی حق دارد افراد مورد نظر خود را معرفی کند اما همه باید بداند که همه چیز روز جمعه تمام می‌شود ولی بد اخلاقی‌ و خوش اخلاقی‌ها باقی می‌ماند، بنابراین همه سعی کنند که نکات اخلاقی لازم را رعایت کنند تا بعداً شرمنده دیگران نباشند.
 
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مد نظر قرار دادن مشکلات واقعی موجود در کشور گفت: به اندازه کافی کشور دچار مشکلات و التهابات هست بنابراین همه فعالان عرصه انتخابات باید سعی کنند مشکلات تصنعی را به مشکلات کشور نیفزایند و به اسم دین التهابات جدیدی به مسائل موجود اضافه نکنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی در توصیه به اصولگرایان گفت: اصولگرایان نیز باید با دیگر گروه‌ها مدارا کنند و سعی کنند که انتخابات در حداکثر آرامش انجام شود و تنها به این فکر باشند که مردم به طور حداکثری در انتخابات شرکت کنند.
 
وی در پایان گفت: شرکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تمام منافع کشور اعم از داخلی و خارجی را تأمین خواهد کرد؛ این حضور حتی می‌تواند به کشور برای حل مشکلات خاورمیانه کمک کند./836/ت302/ج1
ارسال نظرات