۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۳۱۸۲۹۳
استاندار سمنان:

رأی مردم خاری در چشم دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ استاندار سمنان با بیان اینکه مردم باید بدانند که مجریان انتخابات بی طرف هستند و امانتدار آراء آنانند، گفت: آنچه مهم است ریخته شدن آراء بیشتر به صندوق‌های اخذ رأی است که حتما و قطعا تک تک این آراء خاری در چشم دشمنان اسلام و ملت بزرگ ایران است.
استاندار سمنان استاندار سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، محمدرضا خباز در دوره آموزشی توجیهی مجریان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد، با بیان اینکه این روزها در معرض امتحان بزرگ الهی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ‌امتحانی که پشتوانه آن خون 220 هزار شهید و آرزوی مصلحان جهان است.

 

وی با بیان اینکه مردم متدین کشورمان این انتظار را دارند که مجریان انتخاباتی در تمام ستادهای انتخابات امانتداران خوبی باشند‌،‌ افزود: هدفی که امروز دین،‌ عقل، قانون، منطق و بزرگان دینی برای ما مشخص کرده‌اند برگزاری یک انتخابات با شکوه،‌ سالم و بدون حاشیه است، که چشم دشمنان نظام را خیره و سبب شود در مقابل عظمت جمهوری اسلامی ایران سرتعظیم فرود آوردند.

 

استاندار سمنان با اشاره به حرکت حماسی ملت شریف ایران و استان دین و اخلاق سمنان در 22 بهمن ماه، اضافه کرد: ما به دنیا بار دیگر نشان دادیم که علی‌رغم تمامی گرفتاری‌های داخلی؛ همه عزم و جزم و اراده‌مان یکی است و آن هم سربلندی، عزت و اقتدار نظام و میهن اسلامی است.

 

خباز با بیان اینکه 37 سال از عمر انقلاب با فراز و نشیب‌های فراوان گذشته است، تصریح کرد: هر چه مردم با شکوه‌تر به صحنه می‌آیند این بی‌انصاف‌ها با استکبار خبری آن را بر عکس جلوه می‌دهند؛ اما هر کار و دسیسه‌ای هم خواسته باشند، انجام دهند باز هم نمی‌توانند حضور شما ملت ایران را پای صندوق رأی انکار کنند.

 

وی ضمن توصیه به مجریان انتخابات جهت مصمم بودن در صیانت از آرای مردم همراه با دقت و تلاش فراوان، گفت: باید آنچه که مورد علاقه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب می‌باشد، که همانا حفظ آرای مردم است، باز هم عملی شود؛ ‌البته عده ای هستند که با کمال تأسف تمایلی به این امر ندارند و سعی در ایجاد انحراف و تشنج دارند که با هوشیاری ما به جایی نخواهند رسید.

 

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه نمایندگان فرماندار که مسؤول اجرایی برگزاری انتخابات هستند باید با دقت و آگاهی کامل فعالیت کنند، افزود: روز انتخابات روز استراحت و چرت زدن و غفلت نیست و باید با چشمانی باز تمام مسائل رصد شود و با تمام توان از آرای مردم صیانت شود؛ چرا که عده‌ای می‌خواهند در داخل و بیرون حوزه‌های انتخاباتی نظم و انظباط حاکم را از بین ببرند.

 

خباز در ادامه با اشاره به همدلی کم‌نظیر و استواری که در استان سمنان وجود دارد خاطر‌نشان کرد: نظارت و دیده بانی و تلاش نیروی‌های نظامی و انتظامی و تمامی نیروها و دستگاه‌های اداری و اجرایی در صحت انتخابات پشتوانه مردم است.

 

وی با بیان اینکه مردم باید بدانند که مجریان انتخابات بی طرف هستند و امانتدار آراء آنانند، تأکید کرد: آنچه مهم است ریخته شدن آراء بیشتر به صندوق‌های اخذ رأی است که حتما و قطعا تک تک این آراء خاری در چشم دشمنان اسلام و ملت بزرگ ایران است./977/202/ب1

ارسال نظرات