۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۳۱۸۲۲۸
حجت الاسلام اشکوری در گفت وگو با رسا:

اصول‌گرایان مسیر درست را یافته‌اند/ لیست سراسری ائتلاف پاسخی به مطالبه دلسوزان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه رسیدن به لیست مشترک اصول‌گرایی را نشانه رسیدن جریان اصول‌گرایی به پاسخی درست در چگونگی فعالیت انتخاباتی ارزیابی کرد و ارائه لیست سراسری ائتلاف را مطالبه دلسوزان و انقلابیون دانست
حجت الاسلام اشکوري
حجت الاسلام سید عبدالمجید اشکوری استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تحسین اصول‌گرایان در وحدت اخیر و ارائه لیست ائتلاف برای مجلس شورای اسلامی گفت: یک جریان سیاسی هر گاه رفتار تشکیلاتی و مؤثری داشته باشد به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابد.
استاد حوزه و دانشگاه افزود: هیچ جریان سیاسی با اختلاف نمی‌تواند به انتظارات خود برسد، بخصوص اینکه بدنه اصولگرایی در طول این ماه‌های اخیر از جریان‌ها و گروه‌های اصول‌گرا این انتظار را داشت که با لیست واحد وارد عرصه انتخابات شوند تا بتوانند از نفوذ دیگران جلوگیری کنند.
حجت الاسلام اشکوری تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهرهای بزرگ اصولگرایان به لیست واحد رسیده‌اند این انتظار بدنه اصولگرایی پاسخ خود را یافته و امیدواریم به کسب نتیجه بهتر در نتیجه انتخابات ختم شود.
وی جمهوری اسلامی را نظامی مردم سالار توصیف کرد و ابراز داشت: مردم آزاد هستند تا به هر لیستی که می‌خواهند رأی دهند اما افرادی که لیست‌های موازی با ائتلاف اصولگرایان تشکیل می‌دهند معضلات و مشکلاتی را در سر راه جریان اصول‌گرایی ایجاد می‌کنند.
استاد حوزه و دانشگاه در باب نصیحت اصول‌گرایان گفت: دوستان تجربه سال‌های قبل را داشته‌اند و می‌دانند که هر وقت جریان اصولگرایی اختلاف کرده به نتیجه مطلوب نرسیده است و لذا اقتضای اصولگرایی این است که با اتحاد فضا را برای اصولگرایانی که شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارند فراهم کنند.
حجت الاسلام اشکوری در پایان گفت: مردم باید شرکت در انتخابات را امری واجب بدانند و با حضور حداکثری خود مشارکت سیاسی را به حداکثر رسانده و به کشورهای دیگر نشان دهند که جمهوری اسلامی دارای پشتوانه‌های عظیم مردمی است./836/ت302/ج
ارسال نظرات