۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۳۱۸۰۹۳
امام جمعه موقت تهران در گفت وگو با خبرنگاران:

مردم هرگز اجازه دخالت به بیگانه نمی دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران جوگیری دشمن را یکی از نشانه ها برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو بیان و ابراز کرد: امروز به نفع عده ای تبلیغ می کند و در مورد عده ای نیز می گوید که به آن ها رای ندهید و این ملاک روشنی است و مردم غریتمند ما هرگز حاضر به دخالت بیگانه نمی شوند.
آيت الله صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در حاشیه نشست خبری  و رونمایی از پوستر سومین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی در فرهنگسرای انتظار و در جمع خبرنگاران،با اشاره به در صحنه بودن مردم در عرصه های مختلف از جمله در انتخابات، گفت: مردم را در طول این 36 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بصیر دیدیم.

 

وی با اشاره به هوشیاری مردم در دوره بعد از اصلاحات، اظهار کرد: مردم یکی دو بار در شرایط طوفانی تبلیغات لغزیند اما بلافاصله جبران کردند از جمله در دوره بعد از اصلاحات مردم متوجه شدند که در فضای غیر واقعی قرار داریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی جوگیری دشمن را یکی از نشانه ها برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو بیان و ابراز کرد: امروز نشانه های بسیاری داریم که یکی از آنها جوگیری دشمن است.

 

امام جمعه موقت تهران افزود: دشمنی که همیشه جوانان ما را کشته و ترور، کودتا و خیانت کرده است، امروز به نفع عده ای تبلیغ می کند و در مورد عده ای نیز می گوید که به آن ها رای ندهید و این ملاک روشنی است و مردم غریتمند ما هرگز حاضر به دخالت بیگانه نمی شوند.

 

وی اسلام تحجر را اسلامی دانست که جلوی هر گونه ترقی، مدیریت و تدبیر را می گیرد و خاطرنشان کرد: اسلام استحاله شده، اسلام عربستان، اسلام سازش، اسلامی که به پایین دستی دستور داده در برابر قدرت ها کوتاه می تاید، اسلام تحجر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اسلام سیاسی را اسلام مدیریت، تدبیر و قیام عنوان و تصریح کرد: متحجرین می گویند که اسلام را چه به سیاست؛ و به دنبال  اسلامی مانند اسلام ابوموسی اشعری و اسلام برخی از اخباری ها هستند که این اسلام اسلام پذیرش است.

 

امام جمعه موقت تهران اسلام آمریکایی و اسلام متحجرین را دشمنان اسلام دانست و گفت: اسلام آمریکایی هم از قدیم حاکم و دین را به زاویه برده بود و هردو طیف اسلام متحجرین و اسلام آمریکایی دشمنان اسلام هستند./1310/پ203/ج

ارسال نظرات