۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۱۷۹۸۳
نماینده ولی فقیه در قزوین:

فضای انتخابات به سمتی نرود که سبب بی اخلاقی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نباید فضای انتخابات به سمتی برود که برخی حرام‌ها، حلال شمرده شوند و قضاوت در مورد افراد به آسانی صورت گیرد و دامن زدن به این مسایل سبب ترویج بداخلاقی در جامعه می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در جلسه‌ای که در شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری استان برگزار شد، گفت: وقتی فضای انتخابات پیش می‌آید، صداقت، امانتداری، حفظ میراث به‌دست آمده در انقلاب و آبروی افراد باید با دقت مورد توجه قرار گیرد تا دچار آسیب نشویم.

 

وی در ادامه افزود: نباید فضای انتخابات به سمتی برود که برخی حرام‌ها، حلال شمرده شوند و قضاوت در مورد افراد به آسانی صورت گیرد و دامن زدن به این مسایل موجب ترویج بداخلاقی در جامعه می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با تشریح حدیثی از نبی اکرم (ص) در خصوص ویژگی‌های کسانی که در آخرت نزدیک به ایشان هستند پرداخت و ابراز کرد: کسی که در گفتار، راستگوترین بوده، در ادای امانت پیشی گرفته، بیشتر از همه به عهد و پیمان وفادار بوده، نیکوترین اخلاق و ارتباط نزدیک با مردم داشته، مقرب پیامبر اکرم (ص) خواهد بود و چنین کسی در نهایت مقرب خدای متعال می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در قزوین در ادامه بیان کرد: اگر کسی در ارتباطش با مردم به آن‌ها ستم نکند و از دروغ و وعده‌هایی که قصد اجرای آن را ندارد پرهیز کند، جوانمردی در او کامل شده و او فردی عادل است و برادری با چنین انسانی واجب می‌شود.

 

وی در پایان گفت: معنای مشارکت حداکثری، رفتاری توأم با سعه‌صدر در چارچوب موازین الهی، انقلابی و معیارهای امام و رهبری است، مؤمن نگاه جناحی به مسایل ندارد و نباید جناح را بر خدا مقدم دانست./955/203/ب3

ارسال نظرات