۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۳۱۷۵۲۲
آیت الله دری نجف آبادی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب قدرت و عزت کشور است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه قدرت و عزت کشور را در منطقه و جهان افزایش می دهد، گفت: این حضور به معنای مهر تأیید مجدد و رأی دادن به امام راحل (ره)، شهدا، رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک، هفتم اسفند ماه ملت بزرگ ایران اسلامی باید در رویداد بزرگ انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برای تعیین سرنوشت کشور حضور پیدا کنند.

 

شرکت مردم در انتخابات نشان دهنده وحدت، ایمان و اراده ملت

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که شرکت مردم در انتخابات نشان دهنده وحدت، ایمان و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی است، اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم کشورمان در پای صندوق های رای با برنامه محوری نامزدها و در سایه فضای رقابتی سالم رقم خواهد خورد.

 

وی با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه قدرت و عزت کشور را در منطقه و جهان افزایش می دهد، خاطر نشان کرد: حضور پرشور و باشکوه ملت همیشه در صحنه کشورمان به معنای تامهر تائید مجدد و رای دادن به امام راحل (ره)، شهدا، رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

دفاع از آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا و نظام اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده علاقه و اعتماد آنان به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و آینده کشور و پشتوانه ای عظیم برای نظام و انقلاب اسلامی  دانست و بیان کرد: ملت ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات به همگان نشان می دهند که استوار پشت سر مقام معظم رهبری و انقلاب خود ایستاده و تا پای جان از آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا و نظام اسلامی دفاع می کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی  حضور حداکثری در انتخابات از ضروریی مهم دانست و افزود: حضور حداکثری در انتخابات سبب استحکام هر چه بیشتر ساختمان عظیم انقلاب و نظام اسلامی می شود و جهانیان باید بدانند که این مردم که طی 37 سال گذشته با تحمل تمامی سختی‌ها این همراهی را همچنان ادامه خواهند داد و همواره عظمت آفرینی خواهند کرد.

 

اعضای مجلس خبرگان باید حساس‌ترین تصمیمات را اخذ کنند

امام جمعه اراک با اشاره به این که  اعضای مجلس خبرگان باید حساس‌ترین تصمیمات را اخذ کنند پس در انتخاب آنان باید دقت بسیاری را بکار برد، گفت:این مهم در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید لحاظ شود چراکه آنان نیز در جایگاه بسیار مهمی قرار می‌گیرند و یک نماینده کارآمد و اصلح می‌تواند نقش بسیار موثری را در دستیابی به اهداف استان و کشور خود ایفا کند.

 

آیت الله دری نجف‌آبادی  با بیان این که  مردم هوشیار استان مرکزی اجازه نمی دهند دشمنان و ایادی آنها از این فضای آرام به نفع خوداستفاده کرده و فتنه انگیزی کنند، افزود: پست نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان عرصه خدمت و امانتی در دست نمایندگان است و باید به افرادی لایق و امین سپرده شوند.

 

تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور

آیت الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر این که رقابت های انتخاباتی باید همراه با اخلاق پسندیده باشد، گفت: رقابت همراه با تخریب و هتک حرمت و توهین نباید در عرصه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی ورود پیدا کند. این صحنه نباید به صحنه انتقام‌گیری‌های شخصی یا دعواهای شخصی تبدیل شود و رعایت اخلاق یک ضرورت مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن روز مهندس بیان کرد: مهندسان نباید تنها به داشتن عنوان مهندس بسنده کنند، این قشر باید به حوزه تحقیقات کاربردی، پایلوت و جهادی وارد شده و به تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور کمک کنند.

 

حضرت فاطمه(س) الگوی تمام زنان، مادران و همسران

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: ائمه اطهار بهترین مدل الگوی حکومت اسلامی و اجرای دستورات نبوی و الهی هستند پس همواره باید سیره و روش ائمه را سرلوحه قرارداد و نوع ولایتمداری حضرت زهرا (س) در جامعه تسری یابد.

 

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه(س) به‌عنوان یک معصوم الگویی برای تمام زنان، مادران و همسران الگوست و در تمام زمینه‌ها به‌ویژه دفاع از ولایت برای همگان مقتدا به‌شمار می‌رود./842/202/ب2

ارسال نظرات