۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۳۱۷۴۷۵
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد؛

مافیای قدرت و ثروت پشت پرده فسادهای کلان کشور

خبرگزاری رسا ـ سعیدی با اشاره به مافیای قدرت و ثروت در پشت لایه های فسادهای کلان کشور، گفت: موضوع فساد در اقتصاد کشور، موضوعی بود که سبب شد با همراهی تعدادی از نمایندگان فراکسیون شهید مدرس را تشکیل دهیم تا با فساد در کشور مقابله کنیم.
سعيدي، نماينده مردم تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و دیگر کاندیدای لیست اصولگرایان شب گذشته در همایش بزرگ اصولگرایان تبریز، از تشکیل فراکسیون شهید مدرس را برای مبارزه با فساد در کشور خبر داد و اظهار داشت: فساد در کشور باید ریشه کن شود.


وی با اشاره به مافیای قدرت و ثروت در پشت لایه های فسادهای کلان، ابراز داشت: موضوع فساد در اقتصاد کشور، موضوعی بود که سبب شد با همراهی تعدادی از نمایندگان فراکسیون شهید مدرس را تشکیل دهیم تا با فساد در کشور مقابله کنیم.


سعیدی با ابراز امیدواری در ریشه کن کردن فساد در کشور، ادامه داد: با مطالعات فراوان در تجربیات کشورهای دارای فساد و کنترل این فساد ها در این کشور ها، تلاش خود را در ریشه کن کردن آن در کشور ادامه خواهیم داد.


وی همچنین به فساد در  به موضوعات پیش آمده در فوتبال تبریز و تضییع حق تراکتور سازی در بازی با نفت و مسائل رخ داده در باشگاه شهرداری اشاره کرد و ابراز داشت: این مسائل باعث شد که با تحقیق و تفحص از فوتبال کشور، به نتایج ارزشمندی برسیم که اخیرا در رسانه ها منتشر شد.


نمانیده مجلس با بیان این‌که در پیگیری این موضوع جدی هستیم، افزود: حتی اگر این موضوع به دادگاه های بین المللی هم کشیده شود، آن را پیگیری خواهیم کرد و به نتیجه خواهیم رساند تا فساد موجود ریشه کن شود.


وی افزود : وزیر ورزش، رییس فدراسیون، رییس کمیته انضباطی و رییس سازمان لیگ را به مجلس کشاندیم و در کمیسیون اصل 90 و کمیسیون فرهنگی مجلس، این موضوعات را ریشه ای بررسی کردیم و تا نتیجه نهایی ادامه خواهیم داد.

 

مدیریت جهادی لازمه امروز نجات اقتصاد کشور

احمد علیرضابیگی، کاندیدای اصولگرایان در تبریز هم در ادامه همایش، با بیان اینکه مدیریت در دولت و مجلس، از اساس و اصول باید جهادی باشد، اظهار داشت: در سال 85 تا 91 توانستیم با مدیریت جهادی در استان، زلزله ارسباران را مدیریت کنیم و با به کارگیری نیروی بسیجی وار در این حادثه توانستیم بسیاری از خسارت‌ها را جبران کرده و به پایان برسانیم که این کار نیز در سطح بین المللی ثبت شد.


وی با اشاره به نقش مجلس در کشور هریک از نمایندگان مجلس را مانند لوکوموتیوی دانست که هرچه قدرتمندتر باشد به کشور کمک بیشتری خواهندکرد، افزود: هر فرد اصلح می‌تواند در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مؤثر باشد، از این رو مردم به فرد اصلح رأی دهند.
/854/202/ب2

ارسال نظرات