۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۳۱۷۴۵۹
نماینده آیت الله نوری همدانی در تهران:

شبهه افکنی نسبت به انتخابات جفا به خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ استاد اخلاق حوزه علمیه گفت: هرگونه تلاشی که در مسیر انتخابات، چه از طریق شبهه افکنی و یا ایجاد اختلاف بین افراد که منجر به سرد شدن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی شود، جفا به خون شهدا است.
آيت الله آيت ميردامادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید باقر آیت میردامادی، نماینده حضرت آیت الله نوری همدانی در استان تهران غروب پنج‌شنبه 29 بهمن در مراسم یادواره شهدا در مسجد جامع امام رضا(ع) تهران، گفت: هرگونه تلاشی که در مسیر انتخابات، چه از طریق شبهه افکنی و یا ایجاد اختلاف بین افراد که منجر به سرد شدن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی شود، جفا به خون شهداست.

 

وی با اشاره به آیه "ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"، افزود: این آیه مؤید اهمیت و فضیلت جایگاه شهید در قرآن است، ضمن اینکه باید توجه داشت که مقام خانواده شهدا کم‌تر از مقام شهید نیست.

 

مؤلف و پژوهشگر برجسته حوزوی با تحسین منش خانواده شهدا، ابراز داشت: قطعا صبر و استقامت خانواده شهدا در پیشگاه حق تعالی پاداش فراوان و جزیلی خواهد داشت.

 

وی درباره موضوع مهم انتخابات و با اشاره به یکی از فتاوای مقام معظم رهبری، یادآور شد: اهمیت حضور در انتخابات بر کسی پوشیده نیست، ضمن اینکه باید توجه داشت به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ شرکت در انتخابات یک واجب عینی است.

 

آیت الله آیت میردامادی با هشدار در خصوص نفوذ عوامل استکبار در جریان انتخابات، بیان داشت: دشمن تلاش می‌کند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کند، زیرا می‌خواهد اهداف صهیونیستی خود را اجرایی کند.

 

وی ادامه داد: مردم باید با حضور پررنگ خود در انتخابات یکبار دیگر توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

 

این استاد اخلاق تصریح کرد: دلیل هیجان و اصرار بنده به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی این است که؛ دشمن به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است، پس باید مردم ما هوشیارانه در امر انتخابات شرکت کنند و به یاری خداوند متعال پیروزی دیگری را رقم بزنند.

 

لازم به ذکر است در ادامه این برنامه، جانباز حسینی خوشدل به بیان خاطرات خود از 8 سال دفاع مقدس پرداخت، ضمن اینکه بخش پایانی این مراسم معنوی با مدیحه‌سرایی همراه بود.

 

گفتنی است این مراسم به همت دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی و با حضور نمایندگان دفتر اینن مرجع تقلید، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ناحیه جنوب شرق تهران و جمع کثیری از خانواده‌های شهدا و جانبازان برگزار شد./856/202/ب1

ارسال نظرات