۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۳۱۷۳۸۳
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات اقتصادی و معیشتی تنها با اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصرار رییس جمهور در عبور کشور از رکود این موضوع را خلاف واقعیت دانست و گفت: مهم‌ترین مسأله در اقتصاد کشور ما حمایت از تولید کنندگان داخلی است و اگر می‌خواهیم از رکود عبور کنیم، باید پایبند به اجرای کامل و دقیق اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم.
حميدرضافولادگر نماينده مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حمیدرضا فولادگر نامزد منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری نامزدهای انتخاباتی مجمع اصولگرایان اصفهان، با اشاره به شکل گیری ائتلاف اصولگرایان اصفهان، با هدف دربردارندگی نیازهای جامعه گفت: مسائلی نظیر نشاط، عزت و معیشت از مسائل مهم ما در مجلس آینده است که در چارچوب شعار ائتلاف اصولگرایان به دنبال آن خواهیم بود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیگیری اجرای قوانین و طرح‌هایی که برای خروج از رکود وجود دارد، ادامه دادن طرح‌های رفع موانع تولید در کشور، ایجاد بستر مناسب برای اشتغال، عرضه مسکن و بهینه سازی مصرف انرژی از مسائل مهمی است که در کنار تقویت نظام سلامت، حفظ امنیت سرمایه و پرهیز از تنش‌ها و التهابات سیاسی مد نظر ما قرار دارد.

 

نامزد منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان با اشاره به لزوم ریشه یابی مشکلات برای حل مشکلات آب استان اصفهان و برطرف کردن این معضل، تصریح کرد: انتقال آب زاینده رود به فلات مرکزی ایران از مسائلی بود که به خاطر آن وزیر نیرو استیضاح شد و جاری شدن آب برای زراعت در فصل زراعی امسال حاصل این تلاش‌ها پیگیری‌ها بود.

 

فولادگر رکود کنونی را بی سابقه ارزیابی کرد و افزود: باید برای خروج از رکود تلاش‌های مستمری داشته باشیم، رییس جمهور برخلاف واقعیت اصرار دارد بگوید از رکود عبور کردیم درحالی که در اوج رکود هستیم، دولت با مسأله مذاکرات و برجام مردم را چشم انتظار رفع رکود گذاشته است.

 

وی خوش بین بودن به نتیجه داد سریع برجام و تعجیل در مسأله خروج از رکود و عدم وجود تحلیل دقیق و میدانی از موضوع معیشت جامعه را از اشتباهات دولت دانست و اظهار کرد: مهم‌ترین مسأله در اقتصاد کشور ما حمایت از تولید کنندگان داخلی است و اگر می‌خواهیم از رکود عبور کنیم و باید پایبند به اجرای کامل و دقیق اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم و تا زمانی که اقتصاد مقاومتی به درستی و به صورت کامل اجرایی نشود مشکلات اقتصادی نیز حل نخواهد شد./1304/203/ب3

ارسال نظرات