۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۳۱۷۲۷۹
رییس سازمان اوقاف:

مهمترین اصل در پیروزی رزمندگان مقاومت حفظ روحیه جهاد و شهادت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با روسای نهادهای جمهوری اسلامی ایران در سوریه با بیان اینکه مهمترین اصل در پیروزی رزمندگان مقاومت، حفظ روحیه جهاد، مقاومت و شهادت است، گفت: بعد از موفقیت های بدست آمده، باید مراقب تفرقه افکنی های دشمن باشیم.
حجت الاسلام محمدي رييس سازمان اوقاف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف طی سفر به کشور سوریه با روسای نهادهای جمهوری اسلامی در محل سفارت ایران در این کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

براساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین محمدی با قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش های مسئولان و رزمندگان جبهه مقاومت و کسانی که در خط مقدم با استکبار و گروه های تکفیری مبارزه می کنند، اظهارداشت: مهمترین اصل در پیروزی رزمندگان مقاومت، حفظ روحیه جهاد، مقاومت و شهادت است که باید با تقویت مبانی اخلاقی، فرهنگی و معنوی این روحیه را حفظ و تقویت کرد.

 

وی یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و افزود: بعد از موفقیت های بدست آمده، باید مراقب باشیم دشمن با ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت، اختلاف افکنی نکند.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: رفتار و منش ما باید منطبق با تعالیم اسلامی بوده و برای مردم منطقه الگو باشد.

 

همچنین در این دیدار ، محمدرضا شیبانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه ضمن خیر مقدم به رییس سازمان اوقاف، با ارائه گزارشی از وضعیت منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس سیاست های راهبردی نظام، همواره مدافع دولت و ملت سوریه بوده و جهت تقویت جبهه مقاومت و پیروزی رزمندگان اسلام از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 

وی تأکید کرد: در دیدار با رئیس جمهور و مسؤولان سوری همواره مراتب تقدیر و تشکر ایشان از ملت و دولت ایران بیان شده و ایشان قدردان زحمات دولت و نظام جمهوری اسلامی هستند.

 
در پایان این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین سیبوی، نماینده مقام معظم رهبری در سوریه با اظهار خرسندی از حضور مسئولان ایرانی در این کشور، اظهار امیدواری کرد که این سفر دستاوردهای خوبی برای منطقه و جهان اسلام داشته باشد./1325/د102/ی
 
 منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه
ارسال نظرات