۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷
کد خبر: ۳۱۷۱۰۱
نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله:

یک اصل اصولگرایی ایثار است/ افرادی به مجلس بروند که خانه ملت را به دشمن نفروشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: یک اصل اصولگرایی ایثار است و اگر صداقت دارند که اصولگرا هستند در ریزش ها باید ایثار کنند و به سمتی بروند که لیست اصولگرایی تقویت شود.
حجت الاسلام ابوالقاسم عليزاده

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله، سه شنبه شب در جلسه پرسش و پاسخ همایش بصیریتی مدیران و فرماندهان بسیج در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با اشاره به این که در تهران اصولگرایان به نظریه واحدی رسیدند، گفت: در بحث مجلس خبرگان با یک تفاوت جزئی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز تکلیف را تا حدودی مشخص کردند، ضمن این که تأکید بر لیستی است که جامعه مدرسین طبق روال سنتی همیشه دارد که در این زمینه نیز خیلی تلاش کردند و دقت کردند تا لیست تهیه و به مردم ارائه شد.

 

وی، همچنین با اشاره به این که برای مجلس شورای اسلامی حدود 170 تا 180 نفر از چهره های ارزشمند و نیروهای ارزشی اصولگرا معرفی شدند، ابراز کرد: از حوزه نمایندگی مجلس شورای اسلامی تهران، 30 نماینده انتخاب می شوند و طبیعی است که عده ای ریزش داشته باشد.

 

وی یاد آور شد: یک اصل اصولگرایی، ایثار است و اگر صداقت دارند که اصولگرا هستند در ریزش ها باید ایثار کنند و به سمتی بروند که لیست اصولگرایی تقویت شود و افرادی را هم که نمی شناسیم باید دید پشت این لیست ها چه کسانی هستند.

 

حجت الاسلام علیزاده گفت: با توجه به شرایط موجود راه کارهایی که برای حفظ انسجام و اتحاد ارائه شده ضروری و راهگشا است و این اتحادی که در تهران محقق شده است یک اتفاق مبارکی است چرا که خیلی از افراد تلاش کردند تا این اتحاد به وجود نیاید و امیدوار بودند بلکه در آخرین لحظه خراب شود، اما این اتحاد در تهران بین اصولگرایان محقق شده است.

 

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله یاد آور شد: بحث اتحاد اصولگرایان در استان ها و شهرستان ها به اختیار جامعه ارزشی و اصولگرای خود شهرستان و استان ها گذاشته شده است که در برخی از شهرستان ها و استان ها ظرفیت و زمینه آن وجود داشته است و خیلی از تهران جلوتر هستند و تصمیمات واحدی را گرفتند و جای امیدواری است.

 

وی افزود: اما در برخی جاها یک چاله چوله هایی پیدا شده که ما توصیه و خواهش می کنیم مصالح کلی جامعه ولایی و ارزشی را مد نظر قرار دهند چرا که خطر جدی است چون در این انتخابات بحث بکش بکش این جناح و آن جناح نیست.

 

در انتخابات هفت اسفند بحث اصولگرا و اصلاح طلب نیست بحث انقلاب و ضد انقلاب است

حجت الاسلام علیزاده گفت: در انتخابات هفت اسفند امسال، بحث اصولگرا و اصلاح طلب نیست بحث انقلاب و ضد انقلاب است، بنابراین باید تلاش کرد بهترین ها را که وقتی فردا به مجلس رفتند، مجلس و خانه ملت را به دشمن نفروشند.

 

وی افزود: کسانی را باید به مجلس فرستاد که شجاع باشند، درد آشنا باشند و اگر بحث اقتصاد مقاومتی است به پای آن محکم بایستند و نگاه ها به بدنه جامعه، مردم ایران، جوانان و مردم مستعدد باشد و ملت را باورکنند، بنابراین امیدواریم نتیجه خوبی را به دنبال داشته باشد.

 

نمایندگانی را باید به مجلس خبرگان رهبری فرستاد که در تبعیت، حمایت و تقویت رهبری سینه چاک باشند

حجت الاسلام علیزاده در ادامه دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی را بسیار حساس و سرنوشت ساز خواند و افزود: هر کدام از ما تکلیف داریم تا دوستان و فامیل را تشویق به حضور در پای صندوق های رای کرده و روشنگری کنیم تا ملاحظات را کنار بگذارند و به کسانی رای بدهند اگر در خبرگان وارد شدند پای رهبری و معرفی رهبری بایستند.

 

وی افزود: نمایندگانی را باید به مجلس خبرگان رهبری فرستاد که در تبعیت، حمایت و تقویت رهبری سینه چاک باشند و باری را از دوش رهبری بردارند نه این که باری روی دوش رهبری بگذارند.

 

به گفته وی، در فتنه 88 برخی از اعضای خبرگان نه تنها باری بر نداشتند بلکه با سکوت خود و با دخالت خود در مسائل فتنه، بار روی دوش رهبری نیز گذاشتند.

 

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تأکید کرد: باید کسانی را به خبرگان فرستاد که مقوم و تقویت کننده رهبری باشند و فرمایشات و منطق رهبری را نشر بدهند، بنابراین قرار است 88 نفر نماینده خبرگان باشند که این امر در سراسر کشور یک شبکه است که این شبکه وصل به رهبری است تا به رهبری مشورت بدهند و رهبری را کمک کنند و باری از دوش رهبری بردارند و این جایگاه را حمایت و تقویت کنند.

 

حجت الاسلام علیزاده یاد آور شد: برای مجلس شورای اسلامی نیز نمایندگانی را انتخاب کنیم که به درد مردم برسند و نظام برایشان مهم باشد، چون دولت ها سر جای خودشان است و قرار نیست هر دولتی که روی کار آمد برخی بگویند مجلس دولتی شود.

 

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله بیان کرد: یکی از اشتباهات مسلم دوره های مختلف متأسفانه همین بوده است، در حالی که استقلال خانه ملت و استقلال نمایندگان بسیار مهم است که امیدواریم به طرفی برویم که مجلسی قوی داشته باشیم./1307/202/ب1

ارسال نظرات