۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۳۱۶۹۶۱
حجت‌الاسلام والمسلمین مبلغی:

خدمت به نظام مهم ترین وظیفه نمایندگان مجلس خبرگان است

خبرگزاری رسا ـ نامزد مجلس خبرگان رهبری در لرستان مجلس خبرگان رهبری را متعلق به مردم، نظام و ولایت دانست و گفت: خدمت به نظام مهم ترین وظیفه نمایندگان مجلس خبرگان است.
انتخابات  مجلس خبرگان

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نامزد مجلس خبرگان رهبری در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری در قانون اساسی جمهوری اسلامی نهادی بسیار مهم است.


وی با اشاره به جایگاه و نقش مهم مجلس خبرگان در انتخاب رهبری افزود: ارتباط مجلس خبرگان به ولایت فقیه بر کسی پوشیده نیست.


حجت‌الاسلام والمسلمین مبلغی ولایت فقیه را نقطه محوری نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه جایگاهی محکم دارد و در جهان به خوبی می درخشد.


وی با بیان این که نهاد خبرگان رهبری از نهادهای اساسی کشور است، خاطرنشان کرد: این نهاد دارای نقش ائتلاف بخش و انسجام بخش بخش در جامعه اسلامی است.


نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه لرستان با اشاره به نقش نماینگان مجلس خبرگان در انتخاب رهبری اظهار داشت: افزون بر انتخاب رهبری در زمان معین می توان مهم ترین مسؤولیت نمایندگان مجلس خبرگان را خدمت به نظام، مردم و ولایت بیان کرد.


وی با بیان این که خبرگان متعلق به ملت، اسلام و انقلاب است، گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود باید برای رشد و پیشرفت گام برداشت.


حجت‌الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به وجود سلیقه ها و اندیشه های متفاوت، اظهار داشت: همواره باید بر حفظ وحدت تلاش کرد و از دامن زدن به اختلاف ها پرهیز شود.


وی در ادامه تصریح کرد: در سایه وحدت، همدلی و اتئلاف می توان با وجود تشتت آرا در کنار یکدیگر بود.


نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه لرستان با اشاره به حضور مردم در صحنه های انقلاب و برگزاری انتخابات دوره های پیشین، بیان داشت: این انقلاب با رأی مردم شکل گرفته است و امروز حضور مردم در برگزاری انتخابات امری مهم در جهت پشتیبانی از نظام است.


وی با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی باشکوه موجب اقتدار نظام در عرصه بین المللی می شود./9459/302/ب1

ارسال نظرات