۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۳۱۶۹۳۱
استاد حوزه علمیه سیرجان:

کاندیداها وعده‌های پوچ به مردم ندهند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه سیرجان گفت: کسانی که وارد صحنه انتخاباتی می شوند باید وعده های پوچ به مردم ندهند زیرا مردم به وعده های دروغین افراد، فریب نمی خورند.
انتخابات انتخابات
انتخابات کانون مداحان

حجت السلام محمد علی مظفری استاد حوزه علمیه سیرجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: کاندیداها در زمان تبلیغات احترام خود را حفظ کنند.

 

وی افزود: کسانی که وارد صحنه ی انتخاباتی می شوند باید وعده های پوچ به مردم ندهند زیرا مردم به وعده های دروغین افراد، فریب نمی خورند.

 

حجت الاسلام مظفری با اشاره به این که مردم باید با بصیرت، نماینده ی خود را انتخاب کنند، اظهار داشت: مردم افرادی را برای مجلس خبرگان انتخاب کنند که ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته باشند.

 

وی بیان داشت: یکی از کارهای مهم مجلس خبرگان این است که رهبر جامعه را انتخاب کنند که در این صورت باید افرادی وارد صحنه ی خبرگان شوند که ولی فقیه را قبول داشته باشند.

 

استاد حوزه علمیه سیرجان با توجه به این که انتخاب رهبر از وظایف مجلس خبرگان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: تبلیغ کاندیدهای خبرگان طوری نباشد که سبب سوء استفاده دیگران باشد زیرا آن ها یک الگو برای دیگران هستند.

 

وی ابراز داشت: تقوا و علم دو صفتی هستند که نمایندگان باید داشته باشند زیرا باید تقوا داشته باشند تا فریب وسوسه خود قرار نگیرند و از علم بالایی برخوردار باشند که قانون خوبی را برای مردم وضع کنند.

 

حجت الاسلام مظفری با بیان این که دشمن برای کشور ایران برنامه ریزی کرده، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود پای صندوق های رأی، دشمن را ازخود ناامید کنند.

 

وی ابراز داشت: اگر کسی نماینده خود را از روی بی بصیرتی انتخاب کند، به خود و کشورش، آسیب رسانده و نماینده ای برای کشور فایده دارد که دلسوز مردم باشد.

 

استاد حوزه علمیه سیرجان تشریح کرد: نمایندگان نباید نظام اسلامی را زیر سوال ببرند چرا که در صورت تخریب شخص یا کشور، خود را از بین برده است.

 

وی در پایان گفت: از تمام مردم ایران می خواهم که در انتخابات 7 اسفند شرکت کرده تا برنامه های دشمن را نابود و رهبر خود را خوشحال کنند./9707/302/ب3

ارسال نظرات