۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۳۱۶۸۵۵
بررسی یک پدیده اجتماعی؛

«خانمی با روابط عمومی بالا» در پیام زن

خبرگزاری رسا ـ «منشی‌گری ملکه مشاغل زنانه»، «آگهی استخدام: منشی خانم با روابط عمومی بالا»، «معامله با خدای مهربان»، «چگونه در محیط کار غافلگیر نشویم»، «هشدارهای پلیس را جدی بگیرید» و «سیر تکامل منشی‌گری» از موضوعات مطرح شده در ماهنامه پیام زن است.
پيام زن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین و سومین شماره ماهنامه پیام زن از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و به مدیرمسؤولی محمد حسنی ویژه آذر و دی‌ماه‌ 1394 چاپ و روانه بازار شد.

 

دوره جدید ماهنامه پیام زن بنا دارد نشریه‌ای باشد با خاستگاهی فرهنگی و دینی، برای مخاطب زن و خانواده؛ در گرماگرم حضور مجله‌های رنگارنگ خانواده بر دکه‌های روزنامه‌فروشی، جای خالی نشریه‌ای که هم بنیان‌ها و پایه‌های فرهنگی و مذهبی خانواده‌های شریف ایرانی را مدنظر داشته باشد و هم با رویکردی حرفه‌ای در روزنامه‌نگاری بتواند طبع مخاطبان را آراسته سازد.

 

این شماره در شش فصل با عناوینی همچون مهمان ماه، پرونده، معنای زندگی، مشاوره، اندرونی و سرم قندی نمکی تهیه و تنظیم شده است.

 

فصل اول این ماهنامه که با عنوان مهمان ماه مزین شده است به موضوع «ازدواجی که صنعا را تکان داد» پرداخته است که این موضوع حاصل گفت‌وگویی با استاندار حجه یمن و همسر وی است.

 

«منشی‌گری ملکه مشاغل زنانه»، «آگهی استخدام: منشی خانم با روابط عمومی بالا»، «معامله با خدای مهربان»، «چگونه در محیط کار غافلگیر نشویم»، «هشدارهای پلیس را جدی بگیرید» و «سیر تکامل منشی‌گری» از موضوعات مطرح شده در فصل دوم این ماهنامه با عنوان پرونده است.

 

سومین فصل ماهنامه نیز که با عنوان معنای زندگی مزین شده است به بررسی موضوعاتی از قبیل «روضه: آنچه در هیچ کتابی ننوشته‌اند»، «کیمیا: درس اخلاق استاد قرائتی»، «دریاکنار: حالا که سنم از بابا بیشتر شده»، «رهیافته: اسلام از منظر بانوان تازه‌مسلمان»، «بینش: هیچ‌کس اضافه نیست»، «احکام: کدبانویی‌کردن مسلمونیه» و «درنگ و قرآن مأنوس: سرمستانه عاشق این آیه است» پرداخته است.

 

در فصل چهارم کتاب نیز با موضوعاتی همچون «مهارت‌های ارتباطی زن و شوهر»، «مرگ داخل رحمی، عوارض و علت‌ها»، «من بدون موبایلم هرگز»، «برای زندگی آشتی کنیم»، «ویتامین‌های بعد از چهل سالگی» و «حفظ کودکان از خطر مسمومیت» آشنا می‌شویم.

 

پنجمین بخش این ماهنامه نیز موضوعات «همسرداری»، «پدرها و مادرها»، «زندگی مینی مال»، «مهارت»، «آخ‌جون خونه»، «آشپزی» و «کدبانوگری» را مورد بررسی قرار داده است.

 

«در لذت و مکافات قرار شبکه‌ای»، «پتروس‌زدگی»،‌ «دوبیتی‌های ناپیوسته»، «کمیک‌استریپ شبکه‌های اجتماعی»، «جدول با جایزه» و «خاطرات سردبیر» از موضوعاتی هستند که در بخش پایانی این ماهنامه به چشم می‌خورند.

 

شماره دوم و سوم ماهنامه پیام زن با ویراستی جدید از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و به مدیرمسؤولی محمد حسنی ویژه آذر و دی‌ماه 1394 در 96 صفحه و به قیمت 3500 تومان منتشر شده است.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت و اشتراک نشریه می‌توانند به نشانی قم، خیابان صفائیه، کوچه 21 انتهای فرعی اول سمت چپ، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه و یا با شماره تلفن 37733305 با پیش‌شماره 025 تماس حاصل کنند./907/پ202/س

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
این مدت موضوعی ذهنم رو مشغول کرده بود و اون هم این بود که در بیشتر روزنامه ها در قسمت نیازمندی ها با یه آگهی هایی مواجه میشدم که حلاجی اون برام یه کم مشکل بود!
مثلا این آگهی:
به یک خانم با روابط_عمومی بالا نیازمندیم
یا این آگهی که خیلی جای تعجب داره: به یک خانم با روابط عمومی بالا و اندام مناسب نیازمندیم
من اولش وقتی این آگهی ها رو دیدم به خاطر حسن ظنی که دارم با خودم گفتم حتما قصد و غرض خاصی ندارن اما وقتی به اصل مطلب پی بردم،فهمیدم که منظورشون از روابط عمومی بالا یعنی بدحجابی و آرایش غلیظ و طنازی و با هزار ناز و ادا صحبت کردن هست و هر دختری که آرایش بیشتری داشته باشه در استخدام دارای اولویت هست!!! و این مسئله برام خیلی تاسف انگیز بود!!!

حتما خود شما عزیزان هم وقتی به بعضی آژانس های مسافرتی(بلیط فروشی ها) و یا اکثر بوتیک ها ویا به بعضی منشی های شرکت های خصوصی مراجعه میکنید، اینطور خانم ها رو مشاهده میکنید که چقدر روابط عمومی بالایی دارن!!!!

روابط عمومی بالای این خانم ها از صورت آرایش کرده و مانتوی تنگ و موهای رنگ شدشون که نصفش رو بیرون گذاشتن، کاملا معلومه!!!

نمی خوام این بحث رو بیشتر از این بسطش بدم و واز مسائل دیگه و سو استفاده هایی که از این خانم ها در این مراکز میشه سخن به میان بیارم، آخه ممکنه به مذاق بعضی ها خوش نیاد!!!

اما واقعا متاسفم برای اون مرد بی غیرتی که اینطور آگهی ها رو با نیت بد منتشر میکنه و از ناموس مردم برای رسیدن به اهداف خودش سو استفاده میکنه!!!

ومتاسفم برای اون دختری که حیای خودش رو زیر پا میذاره و اجازه میده که هرکس و ناکسی، تن اون رو وسیله رسیدن به مقاصدش قرار بده!!!

خدایا به مردان ما غیرت علوی و به زنان ما عفت فاطمی عنایت بفرما
1
0